Gå til innhold

Transfer, hvor lang tid?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Står på sidene til wow-europe....om du leser det som står når du transferer så ser du det...varierer veldig utifra kor mykje trafikk det er

Skrevet
Står på sidene til wow-europe....om du leser det som står når du transferer så ser du det...varierer veldig utifra kor mykje trafikk det er

stod jo at det tok en uke eller noe slikt når jeg gjorde det.

men det tok bare 5 min å gjøre det, så det stemmer ikke det som står på siden der.

Skrevet

Min første transfer tok ca 5 min. Den andre ca 10.

Noe litt annet jeg lurer på: Noen som skjønner hvorfor det er en begrensing på hvor ofte du kan overføre? Blizzard er jo vel bare tjent med at folk betaler transfer fee så ofte som mulig....?

Skrevet
Noe litt annet jeg lurer på: Noen som skjønner hvorfor det er en begrensing på hvor ofte du kan overføre? Blizzard er jo vel bare tjent med at folk betaler transfer fee så ofte som mulig....?

Er jo mulig å skifte navn i samme slengen, og det kan vi ikke ha noe av, skal jo tjene ekstra på det. (Transferre til server #2, lage lvl1 med nicket ditt på server #1, transferre tilbake til #1 = forced nickchange)

Skrevet

må huske på at etter du har gjort all migreringstuff på nett må du innpå igjen for å bekrefte at du vil migrere.

Det glømte eg engang, og førte til at det tok 3-4 timer ^^

Skrevet

Er jo mulig å skifte navn i samme slengen, og det kan vi ikke ha noe av, skal jo tjene ekstra på det. (Transferre til server #2, lage lvl1 med nicket ditt på server #1, transferre tilbake til #1 = forced nickchange)

= 2x transfer fee til Blizzard..... jeg skjønner ikke grunnen til restriksjonen. Virker som dårlig butikk.

Skrevet (endret)

En drøy hundrelapp.

Har selv tatt paid character transfer kun en gang, tok ca. 10 minutter.

Vi fikk nylig en ny rogue via PCT, tok han mellom 5 og 10 minutter.

Endret av Gnurk
Skrevet

Har gjort det 2 ganger selv, og begge gangene så fikk jeg ikke engang tatt tiden på en god måte. Det skjedde mer eller mindre umiddelbart.

Var logget inn på en annen konto mens jeg satt opp PCT. Når jeg var ferdig med å logge ut kontoen så hadde jeg allerede fått mail om å godkjenne overførselen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...