Gloms Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Skal bytte server, ca. hvor lang tid tar det nå?
Skavhaug Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Sist gang jeg gjorde det tok det 20 minutter; )
aklla Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 5 min når jeg gjorde det for noen få uker siden
Ache Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Står på sidene til wow-europe....om du leser det som står når du transferer så ser du det...varierer veldig utifra kor mykje trafikk det er
aklla Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Står på sidene til wow-europe....om du leser det som står når du transferer så ser du det...varierer veldig utifra kor mykje trafikk det er stod jo at det tok en uke eller noe slikt når jeg gjorde det. men det tok bare 5 min å gjøre det, så det stemmer ikke det som står på siden der.
Ache Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Sa som sagt at det varierer veldig utifra kor masse arbeid dei har
............... Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 man kan jo også bare søke også da ja jeg veit! for en fet funksjon
PSV Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Tok visstnok et helt minutt for ''Jødefar'' i guilden vår
skraml Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Min første transfer tok ca 5 min. Den andre ca 10. Noe litt annet jeg lurer på: Noen som skjønner hvorfor det er en begrensing på hvor ofte du kan overføre? Blizzard er jo vel bare tjent med at folk betaler transfer fee så ofte som mulig....?
nazrm Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Noe litt annet jeg lurer på: Noen som skjønner hvorfor det er en begrensing på hvor ofte du kan overføre? Blizzard er jo vel bare tjent med at folk betaler transfer fee så ofte som mulig....? Er jo mulig å skifte navn i samme slengen, og det kan vi ikke ha noe av, skal jo tjene ekstra på det. (Transferre til server #2, lage lvl1 med nicket ditt på server #1, transferre tilbake til #1 = forced nickchange)
Jaybird Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Tok EN UKE for meg en gang, par dager etter tok det 2min, tho var det free transfer. Men tar vel normalt en 20min max.
Whiteshit Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 må huske på at etter du har gjort all migreringstuff på nett må du innpå igjen for å bekrefte at du vil migrere. Det glømte eg engang, og førte til at det tok 3-4 timer ^^
skraml Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Noe litt annet jeg lurer på: Noen som skjønner hvorfor det er en begrensing på hvor ofte du kan overføre? Blizzard er jo vel bare tjent med at folk betaler transfer fee så ofte som mulig....? Er jo mulig å skifte navn i samme slengen, og det kan vi ikke ha noe av, skal jo tjene ekstra på det. (Transferre til server #2, lage lvl1 med nicket ditt på server #1, transferre tilbake til #1 = forced nickchange) = 2x transfer fee til Blizzard..... jeg skjønner ikke grunnen til restriksjonen. Virker som dårlig butikk.
Gloms Skrevet 1. november 2007 Forfatter Skrevet 1. november 2007 (endret) *slett post* Endret 1. november 2007 av Gloms
Gnurk Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 (endret) En drøy hundrelapp. Har selv tatt paid character transfer kun en gang, tok ca. 10 minutter. Vi fikk nylig en ny rogue via PCT, tok han mellom 5 og 10 minutter. Endret 1. november 2007 av Gnurk
Litraphy Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Har gjort det 2 ganger selv, og begge gangene så fikk jeg ikke engang tatt tiden på en god måte. Det skjedde mer eller mindre umiddelbart. Var logget inn på en annen konto mens jeg satt opp PCT. Når jeg var ferdig med å logge ut kontoen så hadde jeg allerede fått mail om å godkjenne overførselen.
Kleivis Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Tok transfer her for 2 dager siden, tok ca 5 min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå