sentence Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg digger sanntidsspill som BF2 og kommende COD4. Jeg hatet Quake Wars fra første stund. Det sistnevnte minnet meg om en dårlig tegneserie fra Cartoon network. Så hvordan vil en med mine preferanser like Crysis? Det er vel ikke sannstidssetting i det spillet? Hører det er med romvesener og magi, noe jeg egentlig ikke har så mye til overs for, men lillebror har. Jeg kan leve med ræva kodet treg grafikk og lagg, men da bør spillet være midt i blinken også. Kom med synspunkter mens jeg venter på flerspillerdemoen.
-Mr.T- Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Det virker som at du snakker om multiplayer her, etter som at du drar inn BF2 og Quake Wars ... Om det er tilfelle så blir det vel ikke så mye aliens i Crysis multiplayer. Det er vel heller ikke magi med i spillet, men du har en Nano suit som du kan bruke til å bli sterkere, raskere og tåle mere i kamp. Drakten har også muligheten for aktiv kamuflasje. Forresten så kan du laste ned demoen av Crysis og teste selv.
koronag Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Hva med å laste ned singleplayer-demoen og teste?
rulleguru Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 litt OT men ordet sanntid brukes ikke i den sammenhengen du bruker det. Sanntid i spillsammenheng er det motsatte av turbasert. Alle FPS er sanntidspill. Ordet du er ute etter er "nåtid" evt. "samtid". Bare for å unngå forvirring
Piratpjokken Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Hehe, da har du sikkert samme smak som meg.. vent på far cry 2 du! http://www.farcry2-hq.com/lang.php?redirect=videos.htm
Bloodax Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 (endret) Så du mener du ikke liker spill som ikke er realistiske egentlig? og i crysis er det ikke magi nooo, det er fremtidens teknologi, i spillet da begynner å bli lei av folk som bare takler realistiske spill/filmer, bruk mer av fantasien men nå er jo ikke dette rette tråden for slik snakk Endret 3. november 2007 av !xmortenx!
Habitats Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 (endret) Man kan jo kalle Crysis' handling for realistisk. Hvem vet vel hva som skjer om 13 år? Nei mel altså, før man drukner spiller pga. aliens, så vent til du før prøvd fullversonen. Crytek har lovet at de kommer til å vise dem fram på en måte vi aldri har sett før. Og når vi er inne på aliens, hvem liker vel ikke HL serien ? Jeg ser også fram til Crysis MP, fikk ikke testet betaen men... Noen som har noe info rundt dette? Er det fragfragfrag eller lagbasert? Det er en god del kjøretøy på MÅ mapet, noe som minner om BF, og mapet er bra lagd også. Sinnsykt stort. Endret 3. november 2007 av Habitats
Bloodax Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 (endret) Det er nok litt av hvert, men jeg har fått med meg at det er også lagbasert. Poenget går ut på å fange baser og få oppgradert våpen og slikt. Og når et lag er godt nok stasja med våpen burde de angripe hq til fiendene og prøve å ødelegge denne bygningen, med tanks eller et våpen som jeg sugler etter, minner om en håndholdt atomvåpen, sender ut en missil som ekspolerer og hvis man har et godt hardware oppsett så skal man glede seg til å se sjokkbølgen Endret 3. november 2007 av !xmortenx!
Habitats Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Det er nok litt av hvert, men jeg har fått med meg at det er også lagbasert. Poenget går ut på å fange baser og få oppgradert våpen og slikt. Og når et lag er godt nok stasja med våpen burde de angripe hq til fiendene og prøve å ødelegge denne bygningen, med tanks eller et våpen som jeg sugler etter, minner om en håndholdt atomvåpen, sender ut en missil som ekspolerer og hvis man har et godt harware oppsett så skal man glede seg til å se sjokkbølgen Dette må være "Nuke" tanksen jeg prøvde i Sandbox. Helt sykt. ref:
Bloodax Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 (endret) Ja den blant annet, men tenkte mest på rocket launcheren, tac et eller anna, den er rå ! gleder meg så sykt til å leke rundt i sandbox ass lagger mye på grunn av fraps eller sugen pc sikkert og her er linken som viser en sjokkbølge som jeg nevnte, får frysninger ass! Endret 4. november 2007 av !xmortenx!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå