wwwerner Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 (endret) En god investering er faktisk Command & Conquer First Decade samlepakken (burde få den for 200kr eller mindre nå). Litt gamle spill (er vel 5 spill med expansions), men oi gjennomført laget mange av CnC spillene er (vil da spesielt anbefale Red Alert 2). Jeg siterer fra manualen til The First Decade: NOTE: Video card chipsets in laptop systems may work with this game but are not supported by Electronic Arts. Red Alert 2 funker ikke på min pc (det kan òg være av andre grunner), men Generals virker fint. Jeg vil uansett anbefale denne pakken jeg òg. Endret 1. november 2007 av wwwerner
cyclo Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 NOTE: Video car chipsets in laptop systems may work with this game but are not supported by Electronic Arts. Morsom skriveleif
Sangesland Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Heroes 3 - complete eller WoG(in the wake of gods)
Terje92 Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 (endret) Postal 2 og AW tillegspakken Call of duty og tillegspakken Simcity 4 XIII nolf 2 GTA: vice city Spilte de i hvertfall når jeg var 12 Endret 1. november 2007 av Terje22
Kimelimm Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 POSTAL?! Trur ikke en 12 åring kan spille noe sånt: OBS: Voldelig om F bare for og vise poenget: http://www.youtube.com/watch?v=_ifD4SLTCqE Tror ikke GTA er noe for en 12 åring som trenger støttekontakt heller, dersom han liker mye action selvom jeg spillte det når jeg var 12... XIII er jo ganske morsomt tegneserie action, og det er spennende og! Jeg annbefaler "Min oppdagelses reise jorden rundt" hvis han vil lære litt geografi eller bare ha det gøy (som jeg hadde det) Og kan godt annbefale XIII hvis han liker action og tegneserier. Men for all del, styr unna postal, det er det værste du kan gi til en 12 åring! Ha en god dag Kim
steinar2000 Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Postal 2 og AW tillegspakkenCall of duty og tillegspakken Simcity 4 XIII nolf 2 GTA: vice city Spilte de i hvertfall når jeg var 12 Har du i det hele tatt lest førsteinnlegget?
WD40 Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Spilte Soldier of fortune 2 når ejg var 12. Men ærlig talt tror jeg ikke dagens 12 åring tar skade av å spille spill som counter strike og battlefield 2. Men postal derimot
Sangesland Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 (endret) Spilte Soldier of fortune 2 når ejg var 12. Men ærlig talt tror jeg ikke dagens 12 åring tar skade av å spille spill som counter strike og battlefield 2. Men postal derimot Spilte SoF 1 jeg da jeg var ca 14 år. Dæven å morro jeg hadde det med blod og kroppsdeler som fløy rundt omkring! Vil påstå at jeg ikke tok skade av det(tror jeg...) Men siden du er støttekontakt så bør du kanskje tre litt varsomt frem, hvis det er noe foreldrene ikke liker eller ungen klikker helt i det ville kommer jo alt tilbake på deg......... Men vil virkelig annbefale Heroes 3 - WoG eller complete En skikkelig stor klassiker. Endret 1. november 2007 av Sangesland
Terje92 Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 (endret) Postal 2 og AW tillegspakkenCall of duty og tillegspakken Simcity 4 XIII nolf 2 GTA: vice city Spilte de i hvertfall når jeg var 12 Har du i det hele tatt lest førsteinnlegget? Sa bare hvilke spill jeg spilte på den tiden.. Men uansett er det bare bullshit og tru at en 12åring er så glad i hjernetrimspill Hva med: http://www.armadillorun.com/ Age of empires 3 Endret 1. november 2007 av Terje22
TCi Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 (endret) Men uansett er det bare bullshit og tru at en 12åring er så glad i hjernetrimspill Hva med å tenke litt før man poster. Det er kanskje en grunn til at personen har en støttekontakt. Seriøst, ha litt respekt og forståelse. Om man vil ha litt hjernetrim så er det vel kanskje for en grunn? Endret 1. november 2007 av TCi
wwwerner Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Men uansett er det bare bullshit og tru at en 12åring er så glad i hjernetrimspill Bare fordi du ikke likte hjernetrimspill som 12-åring betyr ikke det at andre ikke liker det.
Killfragger Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Red Alert 2 vil jeg tru er en sikker vinner. Evt CNC Generals. RA ble det mye av i mine yngre dager =)
Schjellin Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Red Alert 2 vil jeg tru er en sikker vinner. Evt CNC Generals. RA ble det mye av i mine yngre dager =) Ja, jeg tror også Red Alert er en fin ting. Liker han kanskje fotball spill? Så kan du jo kjøpe Fifa 08?
binko Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Er det snakk om et educational spill eller bare for moro skyld..? Hvis det er for moro skyld er du en veldig søt støttekontakt. Har h*n en spesiell hobby? Min erfaring med mennesker som trenger litt veiledning er at de er opptatt av noe, biler eller bygging eller hunder eller papir, hvis h*n har noe sånt noe kan du jo finne noe innen den sjangeren h*n liker! Eller så er det en del fine hjernetrim-sider der ute, en fin en er linket tidligere i tråden! =) Lykke til med å finne noe da. Binko!
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 http://www.infordigital.com/Megaplex/index.html Hjernetrim, og ikke voldelig. Arti spill å sitte med om du ikke har noe bedre å gjøre Er gammelt da, så har ikke så fænsi grafikk.
Bjonski Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 En støttekontakt har vel ikke såpass mye ansvar at han/hun kan tillate at ungen spiller noe med en aldersgrense langt over alderen på ungen? Trådstarter spør etter strategi/hjermetrim spill, og det er sikkert en grunn til det. Selv om de fleste her liker skytespill så er det ikke alle som har godt av det, så synes vi skal holde oss til sjangeren som trådstarter er ute etter.
Nemene Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Heroes (3, 4 og 5)spillene synes jeg var veldig arti, disse er jo litt hjernetrim iogmed at det er turbasert og du må tenke før du gjør noe.
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Age of Empires serien, Rome: Total War. Blir for det meste hjernetrim ved form av takktikk
Saggy Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 (endret) Kan ikke fatte at ingen enda har valgt å nevne Den Lengste Reisen. Et spill som burde passe midt i blinken. Ellers sier jeg meg enig i Portal og strategi spill. Nå er det ikke lære spill som i "hva er 3+2", men det gir god konsentrasjons trim og evne til å ta kjappe logiske besluttninger. Portal får deg i tillegg til å tenke på nye måter for å klare oppgavene. Endret 6. november 2007 av Saggy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå