Xillion Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 er det en eb games i Kristiansand? i såfall, hvor?
Espen-S-R Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Det tviler jeg på, gå på google, så på ebgame.no så kan du sjekke butikkene der, men det nermeste er antagelig hvis i telemark, porsgrunn !
r88 Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 er det en eb games i Kristiansand? i såfall, hvor? Nei, men prøv Gamezone. Var innom der i sommer og kjøpte noen spill. Veldig bra utvalg. Ligger ned mot sjøen et sted.
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 er det en eb games i Kristiansand? i såfall, hvor? Nei, men prøv Gamezone. Var innom der i sommer og kjøpte noen spill. Veldig bra utvalg. Ligger ned mot sjøen et sted. Ligger i Vestre Strandgate 42 for å være nøyaktig
aoottis24 Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 noen som vet om de tar imot importerte spell ? the darkness på ps3 for eks ?
Henry9 Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 haha.. EBGAMES I PORSGRUNN OG I SKIEN.. De kaller seg vist GAMESTOP I Porsgrunn da
Bebeluv Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 noen som vet om de tar imot importerte spell ? the darkness på ps3 for eks ? Eb Games har tatt inn, Motorstorm, Homecourt, Spiderman 3 CE og The Darkness fra meg, alle var fra VGP.
aoottis24 Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 noen som vet om de tar imot importerte spell ? the darkness på ps3 for eks ? Eb Games har tatt inn, Motorstorm, Homecourt, Spiderman 3 CE og The Darkness fra meg, alle var fra VGP. flotters . da har jeg noen jeg kan prøve og bytte inn som jeg møkka lei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå