Gå til innhold

Ny driver fra Nvidia 169.04 - Noen prøvd ut dem


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.nvidia.com/object/driver_installation_hints.html[/url] ']Driver Installation Hints

 

* "Download Accelerator" utilities should be disabled when downloading any drivers.

 

* Do not run virus protection software in the background while installing the drivers. This prevents the driver from configuring itself properly.

 

* Before installing new drivers make sure you uninstall all NVIDIA display drivers from the Windows Control Panel. Browse to the Start Menu > Windows Control Panel > Add/Remove Programs and search for "NVIDIA Windows Display Drivers" or "NVIDIA Display Drivers" and select remove.

Lenke til kommentar
Finnes det offiselle drivere uten modifiserte inf.filer til kortene til bærbare?

 

Hva er galt med de modifiserte :) ? På min laptop har jeg aldri hatt problemer med de (8600gt kort).

 

Nei, jeg har ingen problemer med de selv, bare lurte på om Nvidia faktisk har lagd drivere selv tilpasset laptopkortene sine.

Lenke til kommentar
Finnes det offiselle drivere uten modifiserte inf.filer til kortene til bærbare?

 

Hva er galt med de modifiserte :) ? På min laptop har jeg aldri hatt problemer med de (8600gt kort).

 

Nei, jeg har ingen problemer med de selv, bare lurte på om Nvidia faktisk har lagd drivere selv tilpasset laptopkortene sine.

 

Da er nok svaret nei. Grunnen til dette aner jeg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...