Gå til innhold

Hvordan fake stats i TF2 - Guide.

Gjest Slettet-3t93k9

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet (endret)

HeiHei,

Det er utrolig lett å fake TF2 stats - uten cheats. Det gjøres ved å legge til botter på egen server. (Dedicated)

Da bottene ikke kan gå, gjør det at de står stille i spawn.

Om dere ser på Mine stats, ser dere at jeg har 132 kills med spy - uten å dø.

Det jeg gjorde var å startet en server. La til 6 botter. Tok sv_cheats 1 -> Skrev inn noclip i min egen console -> Gikk ut av spawn -> skrev sv_cheats 0 i dedicated console. Sv_cheats er nå 0. Men jeg har fortsatt Noclip til jeg dør. Dette gjør at jeg kan gå inn i motstandernes spawn, og bare drepe derifra.

Hvordan legge til botter: bot -team red -class medic/spy/enge/sniper osv.. -name FakeMineStats

Eksempel: bot -team red -class spy -name FakeMineStats

Lykke til. :)

Kjekt å vite for clan ledere, slik at de veit at det er simpelt å fake stats, men dumt for de som ikke veit det, siden da kan de fake statsene sine..

EDIT: La til noe som jeg hadde glemt å kopiere ut av mld til ttt. ((Det under ______ ))

Endret av Slettet-3t93k9
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Kjekt å vite for de som er clan ledere.. Da veit de at en som er overgod, burde man trye før man tar de inn i en clan..

Skrevet
Kjekt å vite for de som er clan ledere.. Da veit de at en som er overgod, burde man trye før man tar de inn i en clan..

hah, for det vet dem ikke fra før mener du? jaja jeg håper egentlig alle statshorene tar av nå som de ser dette slik at vi får skilt vekk de som jager statsa evig ved å se på statsa deres.. Jeg vil ihvertfall ikke ha noen i min klan som er lame nok til å cheate til seg drithøye stats bare for det sier litt om deres karakter..

Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

Og der forsvant morroa med de statsa ;>

Skrevet

Ja, huff. Så moralskt forkastelig. Tror du burde si Ave Maria 500 ganger og gi kirken 5000 kroner for å gjøre opp for dine synder.

Dette er kanskje noe man gjør noen få ganger. Folk har forksjellig smak for hva de mener er gøy, og om det strider imot deres meninger, så er det ikke dermed sagt det er patetisk, barnslig, idiotisk, helt på jordet/trynet eller utafor mål.

Synes forøvrig det så ut som god underholdning :wee:

Skrevet
Det er utrolig lett å fake TF2 stats - uten cheats. Det gjøres ved å legge til botter på egen server. (Dedicated)

Det jeg gjorde var å startet en server. La til 6 botter. Tok sv_cheats 1 -> Skrev inn noclip i min egen console -> Gikk ut av spawn -> skrev sv_cheats 0 i dedicated console. Sv_cheats er nå 0. Men jeg har fortsatt Noclip til jeg dør. Dette gjør at jeg kan gå inn i motstandernes spawn, og bare drepe derifra.

Du sa UTEN cheats... Selv om SV_cheats er lik 0 så har du jo selv sagt at noclip holder seg aktiv til du har dødd.. Da bruker du cheats..

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet (endret)

Dette sa jeg for å hjelpe clan ledere.. Dette vil bli fjernet av TF folka etter hvert..

Så en som ble tatt som "verdens beste" som røpet denne "hemmeligheten"..

Fikk dette også gjodkjent av ttt, og intraforumet.. Dette er fordi clan ledere skal kunne begrense hva som er mulig, og ikke.. ^^

Lagde dette fordi dere clanledere skal vite dette, ikke for at folk skal fake statsene sine.. ^^

Oppdaterte førsteposten, og jeg er 100% imot å fake stats.. Mine stats blir slettet når jeg kommer hjem, alikavel.. ^^,

Endret av Slettet-3t93k9
Skrevet

Dersom målet hadde vært å opplyse klanledere, hadde det vel strengt tatt holdt med et bilde av statsen din som åpenbart ikke er realistisk. Når du inkluderer en skritt-for-skritt-guide på hvordan dette oppnås ser det mer ut som oppfordring til juks, spør du meg.

Skrevet

til overnevte som sier at alle vil gjøre dette... tullpreik.. hvem bryr seg ? om noen kommer meg suuuperstats og er ute etter guild hjelper det jo fint lite om dem ikke kan følge det opp med god spilling..

Skrevet

Du sa UTEN cheats... Selv om SV_cheats er lik 0 så har du jo selv sagt at noclip holder seg aktiv til du har dødd.. Da bruker du cheats..

Han burde skrevet uten Hacks.

Cheats og hacks er to HEELT forskjellige ting :)

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet (endret)

:lol:

Statsen min skal ihvertfall være slettet.. På intra syntes de dette var en god ide, slik at alle clanledere er obs på dette.. ^^

Niks.. Det var den ikke.. Noe rart her... Tester til helga, når jeg har tid..

Endret av Slettet-3t93k9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...