Gå til innhold

Jaha... Da har vi Matrox Parhelia med 256MB DDR.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
folk her en tendens til å klage på masse rart her...

 

nvidia-drivere er jo berykta for sin gode ytelse, og at de passer til alle kort, og kem bryr seg vell om et spill fra forje århundre??

 

Tullprat hos deg også. Cs er everlasting, har dere ikke skjønt det?? Driverene er fine, det eneste som suger er 100hz buggen!

Lenke til kommentar

jaja, eg syns de er på tide å slippe taket på de gamle spillet, folk BURDE seriøst gå lei av et så enkelt konsept..

 

times have changed..

 

cs er populært, men skjønner ikkje morroa i å sitte dag inn og dag ut forran en pc-skjerm, der du spiller om og om igjen samma dritten fra dagen før. skaff doke et liv

Lenke til kommentar
wildcat4 med 384mb ram får sikkert 30000 3dmarks :D  

(litt off-topic, men jeg digger denne:  :D )

 

ehh... NEI!

wildcat kortene er laget for OpenGL, 3dmark bruker Direct3D som de fleste av disse kortene nesten ikke har støtte for.

De kommer ut ca. på linje med en TNT kort eller.no :roll:

 

MEN, disse kortene eier jo det som er når det kommer til maya, 3dsmax o.l. da som de også er konstruert for :yes:

Lenke til kommentar
wildcat4 med 384mb ram får sikkert 30000 3dmarks :D  

(litt off-topic, men jeg digger denne:  :D )

 

ehh... NEI!

wildcat kortene er laget for OpenGL, 3dmark bruker Direct3D som de fleste av disse kortene nesten ikke har støtte for.

De kommer ut ca. på linje med en TNT kort eller.no :roll:

 

MEN, disse kortene eier jo det som er når det kommer til maya, 3dsmax o.l. da som de også er konstruert for :yes:

¨¨

 

Hva med og teste det i noen open gl spill! quake3 osv, hadde sikkert fått bra resultat der.

Lenke til kommentar
ikkje kom og fortell meg at matrox har en brukbar 3d ytelse, de er bare bullshit...

 

no går eg utifrå 3dmarks, riktig nok ikkje heilt riktig de då, men de gir en god antydning.

 

eg hadde den gangen: amdxp2000+@1788, 512ddr og ti200 64mb, og klarte 8611 3dmarks..

 

de var bedre enn alle system som kjørte matrox sitt "vidunder", dem klarte akkurat 8000-grensa, ganske svakt syns no eg då!

 

dette var jo då seff 128mb versjonen

 

:woot:

 

Tenkte bare at jeg skulle komme med en liten kommentar på ditt lille utsagn.

Prøv å skru på AA og slikt og kjør en test igjen. Da slår nok Parhelia kortet ditt. Har selv kjørt en test med Parhelia og ti4400. Dessuten klarer Parhelia å kjøre spillene glattere ved lav fps en nvidia kort gjør ved samme fps.

Det er alt for mange som baserer sine påstander om hva som er best ved å kjøre en standard test. Prøv heller å skru opp kvaliteten og kjør en test da.

Er enig i at det er alt for dårlig ytelse på kortet. Hadde ventet meg at det var et hakk bedre, men det fungerer greit nok i spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...