Halfedge Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Fikk mye honor i helgen og har lyst på Veteran's Bracer og Waist. På den annen side ryktes det at patch 2.3 vil gi oppgaderte versjoner av disse. Jeg kommer neppe til å farme så mye honor igjen med det første, så jeg er villig til å vente en stund på patch 2.3. Men når er det realistisk at den kommer? Tar det 2 måneder kjøper jeg Veteran's nå. Tar det 2-3 uker kan jeg vente. Er det andre som sitter med honor og lurer på det samme? Er det noen som har erfaring fra beta-servere som kan tippe hvor lenge vi må vente?
NuckChorris Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg ville ha ventet, selv om det vel ikke blir veldig store oppdateringer på veteran delene. Har selv spart opp 75k og venter bare på ny arena sesong(s1 gear kommer vel med s3 og ikke 2.3?).
TaigaH Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 2.3 og s3 kommer samtidig dog :=) 2.3 Arena: Season 3 ETA? (source) Patch 2.3 and season 3 may not start on the same date, we'll have to wait and see. We have said that we plan to give a two week notice on the start of season 3.
Halfedge Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Jeg ville ha ventet, selv om det vel ikke blir veldig store oppdateringer på veteran delene. Har selv spart opp 75k og venter bare på ny arena sesong(s1 gear kommer vel med s3 og ikke 2.3?). Betyr det at s1 gear blir vanlig PvP gear når s3 kommer? Dvs bedre enn oppgradert Veteran's? Da er det jo virkelig verdt å vente på. I følge wowwiki (http://www.wowwiki.com/Arena_PvP_System) ryktes det at s2 vil avsluttes og s3 startes samtidig med at patch 2.3 kommer. Edit: Forumlinken ovenfor ga meg vel svar på det meste i den grad det er mulig å få svar på det nåværende tidspunkt. Endret 29. oktober 2007 av Halfedge
Dev- Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg ville ha ventet, selv om det vel ikke blir veldig store oppdateringer på veteran delene. Har selv spart opp 75k og venter bare på ny arena sesong(s1 gear kommer vel med s3 og ikke 2.3?). lurer lit her selv. Jeg har Grand Marshal settet men mangler Sergeant's Heavy Cloak og Veteran's Pendant of Triumph. Har HP til de nå. Skal jeg kjøpe det for jeg vil bruke det med S1 settet alikevel, eller skal jeg vente og kjøpe S1. Jeg kommer til å farme hele veien frem til 2.3 da, så jeg kommer vel opp i en 50-75 k. Synspunkter?
FOOrK Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Jeg ville ha ventet, selv om det vel ikke blir veldig store oppdateringer på veteran delene. Har selv spart opp 75k og venter bare på ny arena sesong(s1 gear kommer vel med s3 og ikke 2.3?). Betyr det at s1 gear blir vanlig PvP gear når s3 kommer? Dvs bedre enn oppgradert Veteran's? Da er det jo virkelig verdt å vente på. I følge wowwiki (http://www.wowwiki.com/Arena_PvP_System) ryktes det at s2 vil avsluttes og s3 startes samtidig med at patch 2.3 kommer. Edit: Forumlinken ovenfor ga meg vel svar på det meste i den grad det er mulig å få svar på det nåværende tidspunkt. s1 blir honorgear ja. men husk at du bruke s1-gear og veteran samtidig.. siden alle items er forskjellige slots. uansett så har jeg ville ventet til patch 2.3 med å kjøpe utstyr. slik at du har mulighet til å kjøpe de oppgraderte versjonene av veteran eller kjøpe s1-gear om det er større oppgraderinger. Jeg ville ha ventet, selv om det vel ikke blir veldig store oppdateringer på veteran delene. Har selv spart opp 75k og venter bare på ny arena sesong(s1 gear kommer vel med s3 og ikke 2.3?). lurer lit her selv. Jeg har Grand Marshal settet men mangler Sergeant's Heavy Cloak og Veteran's Pendant of Triumph. Har HP til de nå. Skal jeg kjøpe det for jeg vil bruke det med S1 settet alikevel, eller skal jeg vente og kjøpe S1. Jeg kommer til å farme hele veien frem til 2.3 da, så jeg kommer vel opp i en 50-75 k. Synspunkter? vent å kjøp.. er ikke mange ukene til det kommer.surt å ha brukt masse poeng på "gamle" items når nye og bedre kommer om kort tid. Endret 29. oktober 2007 av FOOrK
NuckChorris Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 lurer lit her selv. Jeg har Grand Marshal settet men mangler Sergeant's Heavy Cloak og Veteran's Pendant of Triumph. Har HP til de nå. Skal jeg kjøpe det for jeg vil bruke det med S1 settet alikevel, eller skal jeg vente og kjøpe S1. Jeg kommer til å farme hele veien frem til 2.3 da, så jeg kommer vel opp i en 50-75 k. Synspunkter? Det kommer egentlig an på hvor mye du spiller og hvor hastverk du har. Jeg gidder i hvert fall ikke bruke honorpoints på blått pvpgear eller noen av veteran delene, når det kommer s1 + oppdaterte deler på resten av slots(neck, ring, belt, boots, bracers, trinket osv.). Men jeg har også flere i guilden som bruker honorpoints som aldri før, vel vitende om kommende oppgraderinger. Jeg ser i hvert fall fram til 5/5 s1 på dagen det kommer, da jeg trenger nytt gear på alle plasser etter respec Du kan jo også spare opp til 75k, og om patchen eller s3 lar vente på seg så kan du kjøpe Veteran's Pendant of Triumph. Du vil da uansett ikke være langt unna fullt s1, da det vil komme til å koste rundt 65k.
NikkaYoichi Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Er det ikke litt for dårlig at man ikke kan oppgradere gamle items hvis det kommer en nyere versjon av dem i en patch? N00bjohan som ikke er oppdatert på dette med patcher får gamle items fordi han kjøper litt for tidlig. Synes det er en latterlig praksis i alle fall.
Dev- Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg ville ha ventet, selv om det vel ikke blir veldig store oppdateringer på veteran delene. Har selv spart opp 75k og venter bare på ny arena sesong(s1 gear kommer vel med s3 og ikke 2.3?). Betyr det at s1 gear blir vanlig PvP gear når s3 kommer? Dvs bedre enn oppgradert Veteran's? Da er det jo virkelig verdt å vente på. I følge wowwiki (http://www.wowwiki.com/Arena_PvP_System) ryktes det at s2 vil avsluttes og s3 startes samtidig med at patch 2.3 kommer. Edit: Forumlinken ovenfor ga meg vel svar på det meste i den grad det er mulig å få svar på det nåværende tidspunkt. s1 blir honorgear ja. men husk at du bruke s1-gear og veteran samtidig.. siden alle items er forskjellige slots. uansett så har jeg ville ventet til patch 2.3 med å kjøpe utstyr. slik at du har mulighet til å kjøpe de oppgraderte versjonene av veteran eller kjøpe s1-gear om det er større oppgraderinger. Jeg ville ha ventet, selv om det vel ikke blir veldig store oppdateringer på veteran delene. Har selv spart opp 75k og venter bare på ny arena sesong(s1 gear kommer vel med s3 og ikke 2.3?). lurer lit her selv. Jeg har Grand Marshal settet men mangler Sergeant's Heavy Cloak og Veteran's Pendant of Triumph. Har HP til de nå. Skal jeg kjøpe det for jeg vil bruke det med S1 settet alikevel, eller skal jeg vente og kjøpe S1. Jeg kommer til å farme hele veien frem til 2.3 da, så jeg kommer vel opp i en 50-75 k. Synspunkter? vent å kjøp.. er ikke mange ukene til det kommer.surt å ha brukt masse poeng på "gamle" items når nye og bedre kommer om kort tid. Men vil disse komme i ny versjon som ikke krever arena points? Slik som jeg leser det vil dette ikke skje, det er kun armor & weapon delene som skal kunne kjøpes fra s1, alle de andre items er de samme som før med lik pris og stats.
FOOrK Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 s1 blir gladiatorsettet som ble lansert samtidig som arena kom. det blir ingen ny versjon. det enenste som skjer er at s1 utstyr nå koster honor i stedet for arena points. s2 og s3 vil fortsatt koste arenapoints.
Dev- Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 s1 blir gladiatorsettet som ble lansert samtidig som arena kom. det blir ingen ny versjon. det enenste som skjer er at s1 utstyr nå koster honor i stedet for arena points. s2 og s3 vil fortsatt koste arenapoints. ja, og den er jeg med på, men de 2 tingene jeg lister opp er jo ikke med som season gear. Det finnes vel ikke cloacks og rings/trinkets som season gear? Jeg snakker her kun sesong 1 altså. Så jeg kan "trygt" kjøpe dette uten at jeg må bytte ut dette før jeg evtntuelt jobber meg opp til season 3 arena points.
Bagh Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Slik som jeg har forstått det så blir s1 arenagear til honorgear og i tillegg så kommer det oppgradering av veteran pvp gearet.
Dev- Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Slik som jeg har forstått det så blir s1 arenagear til honorgear og i tillegg så kommer det oppgradering av veteran pvp gearet. Thanks, da avventer jeg å bruke mine hardt opptjente 25 k honorpoints
NuckChorris Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Slik som jeg har forstått det så blir s1 arenagear til honorgear og i tillegg så kommer det oppgradering av veteran pvp gearet. Ja det er riktig. Det er vel sånn at oppgraderingen til veteran delene får nytt navn og veteran gearet går ned i pris.
Zepticon Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 (endret) ignorer Endret 29. oktober 2007 av Zepticon
DeadbeaT Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 farm til du nærmer deg cap'en på 75k også bruker du "overskuddet" til å kjøpe veterans delene, det er ikke så stor forandring fra den ene sessongen til neste så det er forsovet forsvarlig, spesiellt hvis du begynner med de delene med minst forandring, (neck+bracer?) og andre honor ting det ikek kommer oppgraderinger på (medallion of the horde/alliance f.eks)
PcT Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Medallion burde _ALLTID_ blitt tatt først av alt om man vil pvpe.. Er uendelig forskjell på 5min og 2min cd.
DeadbeaT Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 aye, dårlig eksempel, alle som spiller pvp har vel forsovet den fra før, poenget var at dersom man ikke har den er det "trygt" å kjøpe den nå i og med at det ikke kommer en oppgradering. samme med den andre skjold+res trinketen, selv om jeg ikke er noe fan av den. den nye trinketen derimot! den skal kjøpes!
NuckChorris Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 farm til du nærmer deg cap'en på 75k også bruker du "overskuddet" til å kjøpe veterans delene, det er ikke så stor forandring fra den ene sessongen til neste så det er forsovet forsvarlig, spesiellt hvis du begynner med de delene med minst forandring, (neck+bracer?) og andre honor ting det ikek kommer oppgraderinger på (medallion of the horde/alliance f.eks) Men om man går for veteran delene som er nå så er det nesten enda større grunn og vente, da de vil gå ned i pris når oppgraderingene kommer. Med mindre man ikke klarer å vente da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå