Gå til innhold

0/21/40 gear, Hva synes dere jeg burde jobbe med.


Anbefalte innlegg

Er vel kanskje ikke like hardcore som før, og takk gudene for det, men spiller fremdeles litt wow iblandt med min gamle lock...

er specca som de kule gutta for øyeblikket, 0/21/40, men lurer litt på hva slags gear jeg burde sikte meg inn på framover...

 

 

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...g&n=Breezar er profilen min :)

 

 

Hva sier dere raid gutta her..

 

takk for svar =)

Endret av GRendal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

om man ser på de best geara gutta, så virker det som de capper hitten, for så å gå for 12 spelldmg gems i alt.

 

critten deres er ikke all that tbh, 21-23% , men de har ofte over 1400 spelldmg med fel armor...virker som max spelldmg er the way to go, ettersom shadow and flame scaler såpass bra med det.

Lenke til kommentar
Ellers så kaster man vel Corruption og annet skjit som shadow destro? De får ikke no fra crit.

 

Corruption er ikke instant med 0/21/40. CoA skal du være jævla heldig for å smette opp, da man setter CoS/CoE/Recklessness.

 

Anbefaler deg å cappe spellhit og få 25% crit. Husk å få riktige gems til critrating/critdamage-metaen i 2.3, du kan dessverre ikke kjøre på med +12spelldmg i alt om du ønsker den

Lenke til kommentar
Ellers så kaster man vel Corruption og annet skjit som shadow destro? De får ikke no fra crit.

 

Corruption er ikke instant med 0/21/40. CoA skal du være jævla heldig for å smette opp, da man setter CoS/CoE/Recklessness.

 

Anbefaler deg å cappe spellhit og få 25% crit. Husk å få riktige gems til critrating/critdamage-metaen i 2.3, du kan dessverre ikke kjøre på med +12spelldmg i alt om du ønsker den

 

0.5 sec ekstra casting time?

Lenke til kommentar
Ellers så kaster man vel Corruption og annet skjit som shadow destro? De får ikke no fra crit.

 

Corruption er ikke instant med 0/21/40. CoA skal du være jævla heldig for å smette opp, da man setter CoS/CoE/Recklessness.

 

Anbefaler deg å cappe spellhit og få 25% crit. Husk å få riktige gems til critrating/critdamage-metaen i 2.3, du kan dessverre ikke kjøre på med +12spelldmg i alt om du ønsker den

 

0.5 sec ekstra casting time?

 

Feil. Uten talents er det en 2 sek cast på Corruption. Disse 2 sekundene burde du heller ha brukt til å fyre av en shadowbolt.

Lenke til kommentar
Ellers så kaster man vel Corruption og annet skjit som shadow destro? De får ikke no fra crit.

 

Corruption er ikke instant med 0/21/40. CoA skal du være jævla heldig for å smette opp, da man setter CoS/CoE/Recklessness.

 

Anbefaler deg å cappe spellhit og få 25% crit. Husk å få riktige gems til critrating/critdamage-metaen i 2.3, du kan dessverre ikke kjøre på med +12spelldmg i alt om du ønsker den

 

0.5 sec ekstra casting time?

 

Feil. Uten talents er det en 2 sek cast på Corruption. Disse 2 sekundene burde du heller ha brukt til å fyre av en shadowbolt.

 

Sant det. Skal du bruke corruption i PvP er det "et must", slik jeg ser det, å ha den instant. Med 0/21/42 er vel ikke corruption noe man trenger å bruke med mindre men har god tid og avstand fra target under en kamp.

Jeg er fornøyd med SL/SL speccen min! CoA, corruption, SL, mulig immolation og draiiiin. Så procker nightfall - good game!

Lenke til kommentar
jo mer critchance jo bedre for raid DPS da, iaf i 25mans der man har ett par shadowpriests som spiser debuffs som noen galninger.

 

Ekte shadowpriests skaffer seg spell haste gear og holder seg til Mind Flay. :)

ikke enig, du får ikke mindflay til å ha like mye dps som mindblast \ swd uansett hva du gjør.

 

edit: bortsett fra om du har metagemprocc som gjør at mindflayen blir channela på 1.5sek.

Endret av Sink
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...