Gå til innhold

Litt off topic men?????


Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt på 15 år som er keen på ny data som jeg skal bygge selv. Sitter og sliter med en gammeø oentium 2 300mhz. innebgyd skjermkort. Ingen agp osv.

 

Problemet er penger til ny maskin?

 

Derfor spør jeg dere glupinger her i forumet hvordan jeg kan tjene cash kjapt. Klarer ikke og vente.

 

Ser helst at jeg ikke fpr userøise forslag. Noen som har vært bortig det samme.

 

 

BobboZ

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stakkars gutt. Har du ikke nylig blitt konfirmert, eller skal bli i vår? Burde vel ha noen kroner til hjelp derfra kanskje. Mitt tips er at du kan gå med aviser, lettjente penger samtidig som du får deg god trim og kommer deg opp om morgenene. Har du virkelig lyst på pc så må du ofre litt, løp med avisene, da når får du nok dobbel lønn. Lykke til:=)

Lenke til kommentar

Selv var jeg 13 da jeg fikk min, så du kan jo høre min historie:

 

Jeg sparte og sparte til en eller annen konsoll. X-Box eller noe. Var oppe i 5000,- ca tror jeg. Så fant jeg meg bare _den_ drømmePCen. Spurte om jeg kunne låne osv... Til slutt endte det opp med at jeg _fikk_ de resterende 7000,- (!) av bestemor og bestefar, fordi jeg hadde vært så flink til å spare. Er egentlig ikke spess bortskjemt en gang.

 

Dette avhenger jo av hvor mye du har nå da.

 

Forresten: Hadde det vært en "lett" måte å få penger til PC på, trur jeg det hadde vært et par stykker til med monstrum-PC-er...

Lenke til kommentar

Har du kaffemaskin da? Vi får pizza fra Peppes når vi har overtid, eller på lørdager. Seff får vi brus og. Fanta og Cola. + den fantastiske rømmedressingen.

 

_________________

Pentium 3 800

256 SD

Pioneer slot-in

Gainward GF2 ti/450 64 DDR

SB Live! 5.1

CSW Inspire

Logitech-mus :razz:

Aopen HQ45 Aquamarine

Floppy :grin:

Det gjelder å briefe med det som er bra :razz:

400-Club! :grin:

 

[ Denne Melding var redigert av: sosohal på 2002-01-05 01:04 ]

Lenke til kommentar

Isj... Jeg taper hvis jeg sier det.

 

Versjon 1:

Hmm... Jeg sitter i den svæære kontorstolen som er trukket i skinn og röker sigar. Når noen kommer inn, sitter jeg med ryggen til og ser ut av vinduet (firehundreogtrettisjuende etasje), og sier "Det var på tide!"

 

Versjon 2:

Jeg gjør det ingen andre gidder. Setter sammen hyller. Rydder skitne bildekk. Renser alarmer med middagsrestertpå.

Akkurat nå komprimerer jeg i arkivet. Facinerende jobb. Givende. Motiverende...

Lenke til kommentar

jaja min story er at jeg har jobba som avis bud i 3,5-4 år, fra jeg var 12 til 15-16. Like før jeg hadde tenkt til å slutte så inførte disse glupingene i aftenposten at bud som hadde gått trofast i 4 år fikk en bonus på 10 000, kjekt det går 1 mnd ekstra og masse cash i lomma.

 

Har en formue på 80 000 og har pensjonert meg fram til jeg er ferdig med vgs :grin:

Lenke til kommentar

Jobbet på en papirfabrikk en sommer i 1998, tjente meg ca. 35000kr på ca. 2 måneder etter skatt og kjøpte meg beste Dell maskinen den gang til 27300kr :smile:. Den maskinen har idag, det eneste som er igjen fra orginalen er hovedkortet, kabinettet, skjermen og høytalerene.

 

Noen vil sikkert si at jeg burde ha bygget en maskin selv, men den gang var faktisk billigere å bestille fra Dell. Tro meg jeg gjorde research på dette i de to månedene jeg jobbet.

 

Telcontar

Lenke til kommentar

Hva med å søke hos Vaktmesterkompaniet?

 

Jeg skal jobbe her, på HW.no når vi har den såkalte "jobbeuka" da. Tror jeg.

 

_________________

Pentium 3 800

256 SD

Pioneer slot-in

Gainward GF2 ti/450 64 DDR

SB Live! 5.1

CSW Inspire

Logitech-mus :razz:

Aopen HQ45 Aquamarine

Floppy :grin:

Det gjelder å briefe med det som er bra :razz:

400-Club! :grin:

 

[ Denne Melding var redigert av: sosohal på 2002-01-05 01:21 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...