Gå til innhold

Litt off topic men?????


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mc'ern=drømmejobb...

 

Heller arbeidsløs og PCløs enn MC'ernuløs sier nå jeg...

 

Du kan ha kakelotteri og tombola! :grin:

_________________

Pentium 3 800

256 SD

Pioneer slot-in

Gainward GF2 ti/450 64 DDR

SB Live! 5.1

CSW Inspire

Logitech-mus :razz:

Aopen HQ45 Aquamarine

Floppy :grin:

Det gjelder å briefe med det som er bra :razz:

400-Club! :grin:

 

[ Denne Melding var redigert av: sosohal på 2002-01-05 01:30 ]

Lenke til kommentar

Vil nok si resturantbransjen er en grei måte å tjene penger på...

Men det er temmelig høy stressfaktor på slike steder!

Jeg jobber selv som dørvakt/servitør med 96kr timen og gir gode 3000 i måneden.. Veldig greit å kunne jobbe på kveldene/nettene og gå på skole på dagen.

 

Du sier du er 15 år.. Da kan du ikke regne med mer enn 60kr timen som ryddegutt/oppvaskhjelp, men du avanserer etter alder.. God lønn får du uansett ikke før du har fyllt 18!

 

Jeg råder deg til å møte opp PERSONLIG på alle butikker/resturanter du kan finne og spørre om de trenger ekstrahjelp. Det er alltid noen som trenger det. Spesiellt Rema/rimi butikker ol. Du har tross alt ikke lov til å gjøre så mye når du enda er 15 år :smile:

Lenke til kommentar

heh jaha løpergutter dere tøfinger kalte oss ex avisbud.. vell ..

 

si at på det meste jobba jeg halvtime dagen, tjente 75 kroner dagen, dvs en timelønn på 150 kr. SLÅ DEN kaffemaskintrakter lokere.

 

Må nesten legge til at når nysnøen er der, folk har ikke måkt noensteder og tempen ligger på -10 grader, så er det en smøle surt å sykle rundt, men TÆL får man ivertfall!

 

Kan også legge til at når du sykler rundt og det er altfra +5 til minus 20 celsius, og du ikke kan ha på deg tykke hansker for da er det umulig å håndtere avisene, da blir man JÆVLI kald på fingra!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Quote:



Du sier du er 15 år.. Da kan du ikke regne med mer enn 60kr timen som ryddegutt/oppvaskhjelp, men du avanserer etter alder.. God lønn får du uansett ikke før du har fyllt 18!



 

eg tente 75kr timen i et avis trykkeri jevli kjedeli men du faar no en pen summ etterkvart so tida gaar

 

men eg e eni me att du maa møte opp personlig. lettare å få jobben..

 

blir 16 for dei som lurte på de..

Lenke til kommentar

Jeg har jobbet RÆVA av meg i siden jeg var 13.

Jobbet 12 timer hver lørdag, +5 timer etter skolen 3 dager i uka, med hardt fysisk arbeid. Jobbet i butikk. Jobbet som avisbud (morrarute, aftenrute, og sødagsrute på et sted) i sommerferier, det vil si opp hver dag kl.6 inkl. søndag. HELE ferien. Kjipern. så har jeg jobbet en tid i et privat datafirma, og sliti mange timer overtid. Til slutt orka jeg ikke mer. Fikk en "BSOD" måtte slutte å jobbe hele døgnet... Nå har jeg bare EN jobb å gå til, og får faktisk tid til å sove 7 timer hver natt. (det var ikke fysisk mylig før i tiden, når jeg kom hjem fra jobb 2330 og opp igjen 0600 :sad:).

 

Men så er jeg rikere en alle jeg kjenner på min aldre og da... :grin::D:D Så det er verdt det.

Jobb til du kollapser med blosmak i munnen, og du vil ikke angre når du ser på kontoutskriften.. :grin:

 

formue har jeg og :smile::D jeg :wink:

 

[ Denne Melding var redigert av: Stratos på 2002-02-17 01:04 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...