Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvordan ta ut en Pioneer DEH-P7400R?


zh44

Anbefalte innlegg

Har en gammel Pioneer DEH-P7400R som jeg gjerne skulle ha bytta ut med en ny spiller, men får ikke tatt den ut. Spilleren fulgte med bilen da jeg kjøpte den og det fulgte ikke med noen manual eller noen ting.

 

Noen som har en ide hvordan man får låst opp spilleren?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du trenger to tynne pinner, som vanligvis følger med spilleren, som skal stikkes inn på hver sin side av spilleren når du har tatt av den lille plastrammen rundt frontdekselet.

 

Siden du ikke har disse ville jeg hørt med noen kjente om de hadde, eller reist til en bilstereosjappe, BilXtra eller lignende og spurt om de kanskje hadde noe.

Lenke til kommentar
Har en gammel Pioneer DEH-P7400R som jeg gjerne skulle ha bytta ut med en ny spiller, men får ikke tatt den ut. Spilleren fulgte med bilen da jeg kjøpte den og det fulgte ikke med noen manual eller noen ting.

 

Noen som har en ide hvordan man får låst opp spilleren?

små spiker putt in en og en spiker in i hulla

Lenke til kommentar

Du trenger to "L"-pinner som du stikker inn på sidene. Sving innom en Elkjip, Expert, Bilradiospesialisten e.l. og kjøp (eller lån) dem der. Jeg pleier å være så snill at jeg låner dem ut, eller tar ut spilleren for kunden hvis de er helt grønne. :p

 

Evt. kan du klippe to strimler fra et plastkort og dytte dem inni, og lirke sidene ut med ett flattjern. Flattjernet trenger du siden plastkortbitene ikke låser fast spilleren, men bare "klikker" den ut av sporet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...