danjohan Skrevet 27. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2007 Er det noen steder i drammens området hvor det er mulig å få kjøpt sånn hvit tusj til å skrive på dekket? Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 27. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2007 Er det noen steder i drammens området hvor det er mulig å få kjøpt sånn hvit tusj til å skrive på dekket? Eiker motorshopp hadde i hverfall før( eiker.com ) Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 27. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2007 De bruker å ha det på Bilxtra, mekonomen og mc-butikker. Mener å huske at de har det på www.mobilsentrum.no også. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Blanko eller dekklapper funker også fint. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Esso pleier og ha disse stiftene, jeg kjøpte min der ohvertfall Endret 1. november 2007 av OZ-Racing Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 Blanko eller dekklapper funker også fint. Min erfaring fra leking med blanko på barneskolen, er at det blir veldig stivt og at det sprekker lett. Så jeg ser for meg at den vil sprekke opp mens man kjører, det er trossalt en del bevegelse i dekksidene. Jeg kjøpte stift på bilxtra i mine mopeddager. Nå hadde jeg levert inn annmeldelse på den som hadde sabotert dekkene mine med en sånn stift. Hvis du har en gammel bil som passer hvite detaljer på dekkene, kjøper du hvite dekksider. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Blanko eller dekklapper funker også fint. Min erfaring fra leking med blanko på barneskolen, er at det blir veldig stivt og at det sprekker lett. Så jeg ser for meg at den vil sprekke opp mens man kjører, det er trossalt en del bevegelse i dekksidene. Jeg kjøpte stift på bilxtra i mine mopeddager. Nå hadde jeg levert inn annmeldelse på den som hadde sabotert dekkene mine med en sånn stift. Hvis du har en gammel bil som passer hvite detaljer på dekkene, kjøper du hvite dekksider. Det er ikke meningen at lakken skal sitte for godt fast. Det er ikke noe fint og kjøre rundt med HF på hele dekksiden. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Jeg regner med at han skal bruke tusjen til dette formålet. Og man skriver ikke HF på utsiden av dekket. Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Og man skriver ikke HF på utsiden av dekket. Nei, da bruker man sprittusj og skriver på innsida av felgen, eller man bruker de kjekke merkelappene man får gratis hos dekkforhandlerne nå for tida.. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 hehe. Har bare sett mange skrive HF på utsiden av dekket eller felgen... Stygt! Lenke til kommentar
IvoCaprino Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 om det er for merking av hva satt hvor. brukk fryse teip og skriv på. Dekkstift for å merke skrifta på dekka er HARRY og forbeholdt amerikanske dekk til amerikanske muskelbiler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå