Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvit dekk tusj?

danjohan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blanko eller dekklapper funker også fint.

Min erfaring fra leking med blanko på barneskolen, er at det blir veldig stivt og at det sprekker lett. Så jeg ser for meg at den vil sprekke opp mens man kjører, det er trossalt en del bevegelse i dekksidene.

Jeg kjøpte stift på bilxtra i mine mopeddager. Nå hadde jeg levert inn annmeldelse på den som hadde sabotert dekkene mine med en sånn stift.

Hvis du har en gammel bil som passer hvite detaljer på dekkene, kjøper du hvite dekksider. :D

Lenke til kommentar
Blanko eller dekklapper funker også fint.

Min erfaring fra leking med blanko på barneskolen, er at det blir veldig stivt og at det sprekker lett. Så jeg ser for meg at den vil sprekke opp mens man kjører, det er trossalt en del bevegelse i dekksidene.

Jeg kjøpte stift på bilxtra i mine mopeddager. Nå hadde jeg levert inn annmeldelse på den som hadde sabotert dekkene mine med en sånn stift.

Hvis du har en gammel bil som passer hvite detaljer på dekkene, kjøper du hvite dekksider. :D

Det er ikke meningen at lakken skal sitte for godt fast. Det er ikke noe fint og kjøre rundt med HF på hele dekksiden.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...