Gå til innhold

PLAY - a video game symphony, var DU der?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott konsert, definitivt. Men jeg er også enig med de som mener det ble dårlig arrangert. Først og fremst slapp man jo ikke inn i køen som dannet seg på innsiden med mindre man betalte for å komme inn på messen. Lite morsomt å være ute i god tid, for så å bli nødt til å stå ute i kulda å se køen danne seg uten at det er mye du kan gjøre med det.. Med mindre du ikke er villig til å betale 125kr.. Etterhvert ble vi dirigert til "den store døra midt på bygget" av en securitas vakt som forhørte seg med arrangørene. Det ble jo en temmelig stor gjeng ved denne døra.. å klokka paserte 19.00 uten at noe skjedde.. inntil jeg la merke til at folk forsvant inn dører lenger ned på bygget. Noe som selvsagt betød at køa inne hadde rukket å bli enda lengre innen vi på utsiden faktisk sto i den..

Dårlige lokaler på mange måter, harde stoler.. alt blir litt bitersøtt. I hvertfall når man reiser halve landet for å se konserten. Så jeg er glad kringkastnings orkesteret i hvertfall presterte og presenterte ypperlig musikk, noe som gjorde at turen til slutt var verdt hver krone.

Skrevet (endret)

Kunne ikke være tilstede, så gleder meg til det kommer dvd eller album. Må også innrømme at jeg gleder meg aller mest til Video Games Live dvd/album. De har flere segmenter av favorittspillene mine. Søk på VGL og Halo for eksempel på YouTube. Etter å ha hørt det lille fra Halo som DagBladet hadde i reportasjoen sin så virket det som en aldri så liten nedtur etter å ha hørt Yale Symphony Orchestra fremføre noe fra Halo.

Endret av StaBBer
Skrevet
Kunne ikke være tilstede, så gleder meg til det kommer dvd eller album. Må også innrømme at jeg gleder meg aller mest til Video Games Live dvd/album. De har flere segmenter av favorittspillene mine. Søk på VGL og Halo for eksempel på YouTube. Etter å ha hørt det lille fra Halo som DagBladet hadde i reportasjoen sin så virket det som en aldri så liten nedtur etter å ha hørt Yale Symphony Orchestra fremføre noe fra Halo.

så er vel Yale et giganstisk orkester hvor bare de flinkeste vidunder barna får lov til å spille når de er voksne?

Skrevet

Enig med at det tekniske bak det hele. Kø, lokale, seter, billetter osv. var dårlig. Og det irriterer meg litt at folk klapper og plystrer mitt under en sang, men det var absolutt verdt turen. Neste år håper jeg på ordentlig lokale, med nummererte plasser og ordentlig lyd. De kunne også spart seg for slåssinga under wow.

Er det forresten noen som vet hvor mye blizzard har spyttet i dette? Siden det var

1: Gratis 14 dagers trail på wow ved inngangen.

2: De hadde leid statister som slåss når de spilte sanger fra wow.

3: Wow stykket var relativt langt i forhold til de andre. Det føltes ihvertfall slik der og da.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...