Gå til innhold

Lyd og skjermdrivere til min Dell latitude D531


Ksungam

Anbefalte innlegg

Fikk vite at jeg burde oppdatere skjerm og lyd-drivere på PC-en min for å få spill til å fungere bedre, er det noen som vet hvor jeg kan finne de beste driverne? Specsene på laptopen er:

 

* Processor: AMD Turion 64 X2 TL-60 (2.00 Ghz)

* Hard Drive: Hitachi 120GB SATA HD 5400 RPM

* Memory: 2.0GB DDR2-667MHZ, 2 DIMMS (4GB Max)

* Graphics: Integrated ATI x1270

* Display: 15.4” WXGA+ “TrueLife” (250 nits) (14.1" screen is also an option)

* Battery: 9-Cell (85 WHr)

* Adapter: 65W power supply

* Wireless Card: Dell wireless 1505 draft-N card

* Optical Drive: Optiarc 8x DVDRW AD-5540A

* Ports: Four USB 2.0, one Firewire, headphone out, microphone in, s-video, modem, ethernet, VGA, serial port, PCMCIA slot

* OS: Windows XP Pro SP2

* Dimensions:

o Height: 35.3mm/1.39"

o Width: 361mm/14.2"

o Depth: 262.6mm/10.34"

 

Vet jeg kan søke på Dells sider og slikt, og finne standard-drivere, men en kamerat sendte meg en link en gang med noen uorginale drivere som han påsto var mye bedre. Jeg har lite peiling på slikt, så hadde vært fint om dere visste hva som var best? Link gjerne til driverne jeg burde legge inn. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gikk på den Dell-linken deres, og lastet ned den nyeste driveren (eneste som var der, den het R163694) så avinstalerte jeg den gamle, restartet, og åpnet den nye filen, og startet å instalere, men et stykke ut i instaleringen får jeg en feilmelding. Nå sitter jeg her uten skjermdriver! :cry:

Jeg skal prøve å laste ned en uorginal nå, men skriv gjerne om dere vet hva som skal til for å hjelpe meg! Takk.

Lenke til kommentar

Hei, nå blir skjermen helt svart så fort den går inn i windos! Dell bildet og windows-logo-loadingen kommer altså, men så fort den skal inn på passordet for å logge inn på windowsen så blir alt svart, resten funker, for jeg klarte å logge på (jeg hørte påloggingsmelodien), men jeg klarer jo ikke å finne fram til instal filen og instalere den i blinde. Ikke vet jeg om den funker heller...

Hva skal jeg gjøre? :(

PS! Jeg prøvde å starte opp i sikkermodus, men ingenting skjedde, skjermen var svart og en hvit strek øverst til venstre sto og blinket... Jeg kommer inn i BIOS-instillingene, er det noe der jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...