Gå til innhold

God nyhet for p2p brukerne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

17000 jobber går tapt som følge av piratkopiering :o

Hva slags jobber er dette??? Musikkindustrien finner opp noen utrolig dårlige argumenter for å få mynighetetene til å stoppe piratkopiering...

Skrevet
17000 jobber går tapt som følge av piratkopiering :o

Hva slags jobber er dette??? Musikkindustrien finner opp noen utrolig dårlige argumenter for å få mynighetetene til å stoppe piratkopiering...

Heheh ja det samme tenkte eg. Løgnere er de. Snart annmelder de oss for at de har psykiske problemer pga at vi laster ned pirat musikk. Only in amerika though
Skrevet
Enda en grunn for å bli med i EU :)... Nå tenker jeg Jimmy Pop ble glad :wink:

Norge blir pålagt å innføre slike lover grunnet EØS.

Ja, nettopp enda en grunn for å være med EU... Vi er da i stor grad med i EU. :yes:

Men vi burde fordet være medlem av EU, slik at vi kan si vår mening også.

Skrevet
Enda en grunn for å bli med i EU :)... Nå tenker jeg Jimmy Pop ble glad :wink:

Norge blir pålagt å innføre slike lover grunnet EØS.

FEIL tro meg det er feil (hvis det ikke er dette du mener da...), men det er kort sagt det som skjer alikevel... fullt ut så skjer dette:

* loven kommer opp i EU og EU stemmer ja

* sendes til EØS hvor Norge har representatner sammen med Island og et land til, alle har VETO (sier en nei så blir det ikke noe av for EØS landene)

* alle sier ja, hvis ikke kan vi miste litt tilgang til EU og det vi ikke Norge...

* loven kommer til Norge og stortinget hvor vi MÅ godta den siden vi ikke har sagt nei...

det er det som skjer og du var ikke så langt unna desertglow, men det er ikke EU som tvinger oss, det er representantene som ikke vil si nei fordi vi da vil miste muligheter til fiske eksport hvis jeg ikke tar feil...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...