Gå til innhold

Sykkel til kona (stasjonær :) )


Anbefalte innlegg

Kona ønsker seg trimsykkel til jul og jeg trenger tips.

 

1. Spinningsykkel eller det jeg kaller "klassisk" trimsykkel - (med bredt sete og stygg, hehe).

 

2. Aktuell prisklasse er maks 4000

 

3. Hun er 163 høy og er i bra form

 

Noen som kan gi noen råd utfra de få opplysningene over eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105476

Kjøp spinningsykkel om hu er i god form. Ergometersyklene passer best for feite folk. Med en spinningsykkel kan du stille inn alt mulig forskjellig, så du får ønsket vinkel mellom pedaler, sete og styre. Du slipper også at setet er i veien for beina, i og med at du lett kan montere hva slags sete du ønsker. Spinningsykler finner du nok i alle prisklasser, men med 4000kr som et budsjett får du nok en helt kurant sykkel.

 

Har hu en OK vanlig sykkel fra før kan du jo vurdere å kjøpe sykkelrulle i stedet.

Lenke til kommentar
Kjøp spinningsykkel om hu er i god form. Ergometersyklene passer best for feite folk. Med en spinningsykkel kan du stille inn alt mulig forskjellig, så du får ønsket vinkel mellom pedaler, sete og styre. Du slipper også at setet er i veien for beina, i og med at du lett kan montere hva slags sete du ønsker. Spinningsykler finner du nok i alle prisklasser, men med 4000kr som et budsjett får du nok en helt kurant sykkel.

 

Har hu en OK vanlig sykkel fra før kan du jo vurdere å kjøpe sykkelrulle i stedet.

 

Takk for svar. Har ikke ok sykkel fra før, så da blir det nok spinningsykkel. Noen forslag til en bra modell (helst så mye under 4000 som mulig... 4000 er MAKS) :)

Lenke til kommentar
Kjøp spinningsykkel om hu er i god form. Ergometersyklene passer best for feite folk. Med en spinningsykkel kan du stille inn alt mulig forskjellig, så du får ønsket vinkel mellom pedaler, sete og styre. Du slipper også at setet er i veien for beina, i og med at du lett kan montere hva slags sete du ønsker. Spinningsykler finner du nok i alle prisklasser, men med 4000kr som et budsjett får du nok en helt kurant sykkel.

 

Har hu en OK vanlig sykkel fra før kan du jo vurdere å kjøpe sykkelrulle i stedet.

 

Takk for svar. Har ikke ok sykkel fra før, så da blir det nok spinningsykkel. Noen forslag til en bra modell (helst så mye under 4000 som mulig... 4000 er MAKS) :)

 

Begynner å bli et par år siden jeg jobba på en sportsbutikk nå så jeg husker ærlig talt ikke. Men du skal kunne få en skikkelig bra sykkel til rundt 2500-3000, der jeg jobba starta de på rundt 1500, men de syklene hadde ikke mye "ekstra". Stikk innom noen av de større sportsbutikkene i området ditt og forhør deg.

 

Kjøp spinningsykkel. Spinningsykkel = fin rumpe. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...