Tethrix Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Må skaffe meg et nytt FPS SP spill. En av favorittene er jo F.E.A.R(Runna både det og Extraction point). Og skulle gjerne hatt noe som lignet på dette, digger horror fps. Hovedpoenget er at det burde ha en god historie. Ww2 spill har jeg fått nok av Takk på forhånd
Parapraxis Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Half Life: Orange Box, veldig mye bra singleplayer ++ for penga , bra story og troverdige karakterer. Ja jeg vil bare anbefale denne spillutgivelsen på det varmeste, for 399,- spenn på Platekompaniet får du altså Half Life 2, Half Life episoden Lost Coast, Half Life episode 1, Half Life episode 2(den nyeste, veldig bra) , Team Fortress 2( FPS Tegneserie online-spill), og sist men ikke minst 3d puslespillet Portal. Review: http://www.gamespot.com/pc/action/halflife...tml?sid=6180730
Tethrix Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Skrevet 26. oktober 2007 Det høres egentlig ekstremt bra ut mtp at jeg nettopp vant gavekort på platekompaniet på 600 spenn som jeg ikke aner hva jeg skal bruke på =D
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 The Orange Box er rett og slett genialt.
Hrundi V. Bakshi Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Clive Barker's Jericho kommer vel ut idag? Har ikke prøvd demoen eller interessert meg spesielt i spillet, men det er vel noe i samme gata som F.E.A.R.? Ellers har du S.T.A.L.K.E.R. hvis du ikke allerede har det da? Jeg liker det spillet veldig bra i alle fall. Orange Box er selvklart, hvis du ikke har HL2 serien fra før. HL2, ep1 og ep2 gir en SP opplevelse utenom det vanlige
krize Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Clive Barker's Jericho kommer vel ut idag? Har ikke prøvd demoen eller interessert meg spesielt i spillet, men det er vel noe i samme gata som F.E.A.R.? Ellers har du S.T.A.L.K.E.R. hvis du ikke allerede har det da? Jeg liker det spillet veldig bra i alle fall. Orange Box er selvklart, hvis du ikke har HL2 serien fra før. HL2, ep1 og ep2 gir en SP opplevelse utenom det vanlige Kjøpt det via steam, 250kr.
Toxin Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Jericho har vel ikke fått noe særlig bra omtale har det...i forhold til F.E.A.R. ihvertfall. Noen som har testa det og kan utbrodere? ...og ja, The Orange Box gir deg svært mye for penga. Er litt sci-fi setting (nær-fremtids) og har en veldig kul 1984-følelse over historien inneholder jo noen horror-fps elementer også (tenker på Ravenholm chapteret i HL2 og starten på Ep1). Ep2 er rett og slett genial! Endret 26. oktober 2007 av Toxin
Tethrix Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Skrevet 26. oktober 2007 Det ble Ze Orange Box Sitter og installerer atm, har runna hl1 for leeenge siden så det er vel på tide at jeg beveger meg fremover i den historien Takk for raskt svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå