Gå til innhold

Militær reise: Oslo -> Stavanger


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Er blitt satt til oppmøte I Madla ved Stavanger, kl 8:00 i januar.

Dermed har jeg et lite spm. ettersom jeg ikke har mye greie ang. dette.

 

Noen her som skal ta samme reisa fra Oslo til Stavanger?

Hvordan er det med transport fram til Madla leir? Ifølge innkallingen min, går det buss videre, men er det lett å finne fram?

 

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg har retningssans som er like god som en sinnsforvirra gris som henger opp-ned, =/

 

Hvor lang tid tar reisa fra Stavanger tog/bussstasjon til Madla leir? Lurer på om det er mulighet for å ta et natt-tog. =)

 

Uansett, dette er de spm. jeg har for nå. Takker for svar på forhånd. =D

Endret av Matsuo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Frå Stavanger sentrum tar det ca. 15-17 min med buss til Madla leier meiner eg å huske.

22:47 oslo s - 07:28 stavanger (NSB Regiontog) er kanskje en grei vei å reise med da. >_>... Eneste problemet derfra, er busstider fra stasjonen.

 

Takk for svaret. ^^

 

Noen som vet om det er WLAN der? >_> For hvis det er det, har jeg enda en grunn til å ta med laptoppen. <_<;

Endret av Matsuo
Lenke til kommentar
Vel du får ha lykke til i militæret da. Du får huske å kose deg litt også mens du er i Stavanger :)

 

=D Takk takk. Det skal jeg. Kan hende jeg tar turen opp til Karmøy for å møte på gamle bekjente. ^^

 

Det er både kiosk, fastfoodgreie, wlan, billiardbord, public maskiner, ps2, gitar og et eget lydrom på Madla. Utenom det så er det også et fint treningsanlegg, som du bør benytte deg av.

 

Husk klær.

 

Oj. =D Yay. Så deilig da. Takk takk. ;D

Klær kommer alltid til nytte. Hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...