Gå til innhold

Test: Sony Ericsson W910i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det som er kjipt med w910i er det faktum at nesten halv parten av tlf som er gitt ut er det en form for feil med, og som ofte ikke kan fikses.. det er jo kjedelig når man nesten bruker 4000 kr for en mobil.

 

Men dette er vel fikset på de som selges nå? Håper jeg, for jeg har nettopp bestilt :roll:

Lenke til kommentar
Det som er kjipt med w910i er det faktum at nesten halv parten av tlf som er gitt ut er det en form for feil med, og som ofte ikke kan fikses.. det er jo kjedelig når man nesten bruker 4000 kr for en mobil.

 

Men dette er vel fikset på de som selges nå? Håper jeg, for jeg har nettopp bestilt :roll:

 

Lammi skriver her bare tull. Selvfølgelig er ikke feilprosenten på W910i høyere enn hos ande telefoner. W910i ble kåret til årets musikkmobil hos Sveriges desidert største forum for mobiltelefoner, mobil.se.

Endret av poe
Lenke til kommentar
Det som er kjipt med w910i er det faktum at nesten halv parten av tlf som er gitt ut er det en form for feil med, og som ofte ikke kan fikses.. det er jo kjedelig når man nesten bruker 4000 kr for en mobil.

 

Men dette er vel fikset på de som selges nå? Håper jeg, for jeg har nettopp bestilt :roll:

 

Lammi skriver her bare tull. Selvfølgelig er ikke feilprosenten på W910i høyere enn hos ande telefoner. W910i ble kåret til årets musikkmobil hos Sveriges desidert største forum for mobiltelefoner, mobil.se.

 

 

Altså, har du ligget i hula di litt lenge? OK, det er greit at tlf'en vinner pris for årets tlf, MEN det trenger ikke å bety at den er feilfritt. Jeg jobber på Elkjøp og det har kommet en del klager angående tlf'en. Malinga flasser av etter hvert som man bruker den, lyden er ganske uklart etc etc. greit at "dommerne" får en tlf som funker som F***, hva om de hadde fått en tlf som ett par kunder fikk? Da hadde tlf'en strøket med glans. Come on objection på g?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Lammi skriver her bare tull. Selvfølgelig er ikke feilprosenten på W910i høyere enn hos ande telefoner. W910i ble kåret til årets musikkmobil hos Sveriges desidert største forum for mobiltelefoner, mobil.se.

Det er ikke tull at det første partiet W910i hadde en seriefeil. De hang seg, og slo seg av. Har selv opplevd dette på et stort antall W910i. Tror kun dette gjaldt røde modeller, men mulig jeg tar feil der. En kunde av oss hadde 3x DOA W910i på rad, gav etter det opp og kjøpte 6500 Slide.

 

Vi fikk etterhvert beskjed om å sende hele vår beholdning W910i tilbake.

 

Men nå som feilen er fikset er det selvfølgelig ikke noe særlig forskjell i feilprosenten på W910i i forhold til andre modeller.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...

For ørtende gang, poe;

 

Ingen tror deg lenger. De krangler bare med deg fordi de synes du er underholdende som har så ville meninger, utbrudd og påstander.

 

Du er så langt jeg vet den eneste som kommer med påstander her om at Amobil er korrupte Nokia fanboys. At lyd er en smaksak har du rett i, og jeg er enig i en ting:

 

Amobil bør legge mindre vekt på lykvalitet, og heller på ting som er vesentlige for mannen i gata. Eller bør de det?

 

Disste testene er laget for lesere av Amobil, og dermed - tekno/audiofile. Basta.

 

Forøvrig suger lyden på alt bærbart utstyr jeg noensinne har prøvd. Vis meg noe som kan konkurrere med lydkortet mitt, og jeg kaster meg over det.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...