Gå til innhold

Ny mobil,men med min.16GB minne og WiFi?


Anbefalte innlegg

Ser etter ny mobil og har sett litt på Sony Ericsson W960i.

Den har 8GB minne som ikke er så galt det,men den har ikke støtte for minnekort(synd det).

SKAL ha hele musikksamlinga min på mobilen,og søker derfor en mob.som gir i pose og sekk.

 

Min.16GB og støtte for minnekort samt WiFi er det jeg er på utkikk etter.

Eller er jeg helt på bærtur hær....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville kjøpt en liten og nett mobil og hatt en iPod ved siden av.. Greit at musikken og mobilen har to forskjellige batterier.. Så hva med en e51 (som kommer nå) og har wifi, og bruk en mp3-spiller ved siden av? Hvis du vil ha en mobil med 16gb minne tror jeg du må vente litt isåfall...

Lenke til kommentar
Jeg ville kjøpt en liten og nett mobil og hatt en iPod ved siden av.. Greit at musikken og mobilen har to forskjellige batterier.. Så hva med en e51 (som kommer nå) og har wifi, og bruk en mp3-spiller ved siden av? Hvis du vil ha en mobil med 16gb minne tror jeg du må vente litt isåfall...

 

Ønsker helst å ha alt i en "box" når man feks.pendler med båt,tog ol.

Endret av spaltcha
Lenke til kommentar
Støtter ikke HTC Touch minijack?

 

Birger :)

 

Ser ikke ut til å gjøre det.

https://prisguiden.no/product.php?pro...=specifications

 

Lurer på om den klarer 8gb minnekort.

Mange mob.har vel en øvre grense på hvor stort minnekort de klarer.

 

Den gjør det med denne,altså 3,5mm jackplugg.

http://www.expansys.com/htc/p_htc_item.aspx?i=147565

 

Den støtter minnekort microSD™ memory card(SD 2.0 compatible).

Betyr det at den støtter større minnekort som 8gb og oppover?

Hvis tilfelle,ja da er den min neste tlf.

Lenke til kommentar
Slik jeg forsod ang. microSD. Så er ikke kortene større enn 2GB. Muligheten er å ha flere. Men kan fort bli dyrt.

 

Birger :)

 

Det kommer microSD kort opp mot 8gb.

https://prisguiden.no/vis_kategori.ph...mp;submit=S%F8k

 

Men om de er komatible,tenker på microSD™ memory card(SD 2.0 compatible)?

Leser videre on "Micro SDHC",og lurer på hva det innebærer og om de kan brukes på mobiler?

Endret av spaltcha
Lenke til kommentar

What is SDHC?

 

To support the higher capacity needs, SD cards are now requiring a different design. The new SD 2.0 specifications which supports 4GB and up, is called Secure Digital High Capacity (SDHC). The SD Association has created and defined 3 speed classes to help you identify speed and performance capabilities/minimum requirements of SDHC cards and their SDHC host products.

 

Cards address data (read and write) at numerous speeds. Many factors impede this performance. SDHC guarantees a minimum read and write speed necessary to handle recording high quality video and audio. The maximum card speed may vary, but you can always depend on SDHC cards to meet your SDHC host product''''s high quality performance requirements.

 

SDHC Compatibility Information

 

Because SDHC works differently (supports the new higher capacity cards) this new card format is not backwards compatible with legacy SD format host devices.

 

 

Nå ble jeg klokere :thumbup:

Så det betyr at HTC TOUCH kan bruke microSDHC(SD 2.0 compatible) og 8gb brikken når den kommer.

Dumt at HTC TOUCH DUAL mangler WiFi,så det blir vel en HTC TOUCH på meg.

 

Så litt på htc x7500 som har ALT,8gb internminne og støtte for minnekort,men den ble for stor og dyr.

Endret av spaltcha
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...