Bytex Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Setter like godt en stopper for alle disse spoiler-trådene og poster walkthrough som jeg har blitt bombardert med PM for å legge ut. Er ikke værre enn å søke i google, da. http://guides.gamepressure.com/thewitcher/guide.asp?ID=3647 Det er jo ikke juks på noe vis, for dere spør jo om hver eneste quest her likevel og får svaret.
tjalla Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Der var man ferdig med spillet. Må si jeg har storkost meg. Virkelig GOTY so far.
Jakoozie Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Setter like godt en stopper for alle disse spoiler-trådene og poster walkthrough som jeg har blitt bombardert med PM for å legge ut. Er ikke værre enn å søke i google, da. http://guides.gamepressure.com/thewitcher/guide.asp?ID=3647 Det er jo ikke juks på noe vis, for dere spør jo om hver eneste quest her likevel og får svaret. Faen. Skulle sjekke guiden for å se hvordan den var. Ble møtt med en STOR spoiler fra chapter 2. Angrer kraftig på at jeg gikk inn på siden.
vestlia Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Best å stille spm. her i tråden, så er du nesten sikra å ikke møte spoilere
ReCore Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Sliter enda med at spillet faller ut (kan ta alt fra timer til minutter) Har nyeste skjermkort driver, nyeste version av spillet og lastet ned den 'anbefalte' fixen til vista32 via the witcher. noen som har såpass peiling på problemet til nå at de vet hvordan man fikser det?
paa99 Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Har sykt lyst til å begynne spille det her nå men har ikke tid!! Det kommer for mange bra spill på en gang og jeg vil helst fullføre alle jeg begynner på og hvis jeg begynner på for mange så blir noen etterlatt halvferdige... har lyst på et liv utenom spillinga også
vestlia Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Har nå kommet til midten av chapter 3 tror jeg, og begynner å bli passe lei av å ta inn og ut cden hele tida Prøvde å lage et cd image med MagigISO, men dette gikk i dass... Prøvde også å laste ned cracken fra gamecopyworld (den med russian). Fikk starta spillet, men fant ikke savene noen steder (ikke der exefila lå heller)! Jeg prøvde også å starte et nytt game, men da crasha loading skjermen... Noen som hadde vært snill å komme med en løsning?
Livert Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Noen som vet når en eventuell ny patch kommer? Bra spill så langt, akkurat tatt the Beast (første forsøk ), men falt ut til Vista for første gang et lite stykke etter jeg tok bikkja.
Gjest medlem-105082 Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Ny patch skulle komme i midten av Desember, tror jeg det var snakk om.
Killarfromspace Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Kan man gjøre hva man vil i dette spillet som i oblivion?
Bytex Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Nei, det er veldig lineært. Det må det være pga historien er så nøye. I oblivion er det 9000 NPC'r som ser klin like ut og sier nøyaktig de samme tingene. Det er det ikke her. Man blir ledet fra sted til sted. Må være sånn når det skal fortelles en skikkelig historie, ellers kan spillere gå glipp av deler av historien hvis de kan vandre rundt på måfå.
Bruktbilen Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Nei, det er veldig lineært. Ja, men valgmulighetene og konsekvensene av valgene er så store at det ikke gjør så mye.
Killarfromspace Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Kan man gjøre hva man vil i dette spillet som i oblivion? Jeg likte oblivion
Xtra Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Hvor lang tid brukte dere? ( dere som har runnet det) Har vel spilt en 2 timer eller noe, men det er to irritasjonsmomenter en ikke kan se bort i fra. 1: Loading og saving (tar altfor lang tid) 2: Kameravinkelen (den er ikke alltid like god)
Bytex Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 (endret) Har 3 kameravinkler, da. Jeg foretrekker over the shoulder-vinkelen, altså F3. Lettest å styre kameraet da siden det nesten blir FPS-styring. Også heller zoome ut når jeg slåss med mange motstandere. Men du har fullstendig rett, det er latterlig lange loading/saving-tider. Sitter ofte et par minutter og stirrer på loadeskjermen når den loader et exterior-område. Og et halvt minutt for å komme inn i et random hus. Men neste patch skal visst få ned loadetidene endel sies det. Folk som har mye RAM får kortere tider også. Nå syns jeg nesten jeg venter mere enn jeg faktisk spiller. Endret 28. november 2007 av Bytex
thomanil Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 (endret) Har 3 kameravinkler, da. Jeg foretrekker over the shoulder-vinkelen, altså F3. Lettest å styre kameraet da siden det nesten blir FPS-styring. Også heller zoome ut når jeg slåss med mange motstandere. Men du har fullstendig rett, det er latterlig lange loading/saving-tider. Sitter ofte et par minutter og stirrer på loadeskjermen når den loader et exterior-område. Og et halvt minutt for å komme inn i et random hus. Men neste patch skal visst få ned loadetidene endel sies det. Folk som har mye RAM får kortere tider også. Nå syns jeg nesten jeg venter mere enn jeg faktisk spiller. Jeg har 4gb ram, loading er alltid på kanskje 10-20 sek avhengig av hvor stort område som lastes. Det er irriterende og noe jeg absolutt håper de ordner i neste patch. Med 4gig skal det virkelig ikke være nødvendig å laste hver j*a gang man flytter seg mellom områder man nylig har besøkt! Siden det er så mye annet å spille venter jeg til neste patch før jeg fortsetter, såpass irriterende synes jeg loadingen er . Men spillet er veldig bra (er snart ferdig med kapittel II). Endret 28. november 2007 av thomanil
baltie Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Hvor lang tid brukte dere? ( dere som har runnet det) Har vel spilt en 2 timer eller noe, men det er to irritasjonsmomenter en ikke kan se bort i fra. 1: Loading og saving (tar altfor lang tid) 2: Kameravinkelen (den er ikke alltid like god) 1. Skulle gjerne sagt at det blir bedre lenger ut, men det gjør det ikke. Man venner seg kanskje litt mer til at loadinga tar en stund. Ellers kan det være lurt å ha godt med ledig plass på harddisken (2-3GB i hvertfall), og har du ikke defragmentert i det siste, kan det også være en god idé. Godt med RAM burde også hjelpe. Har 2GB RAM selv, og loadetida er ikke spesielt lang, 5-20 sekunder, avhengig av hvor stort område som loades. Uansett, loadetida er blant de tingene de håper å ha gjort noe med i neste patch. 2. Kameravinkelen har aldri plaget meg, men så spiller jeg kun i "over the shoulder"-modus. Er litt uti kapittel tre, gjetter på at jeg har spilt kanskje 15-20 timer. Fantastisk bra historie så langt. Veldig mange bra situasjoner, og det du velger å gjøre i gitte situasjoner får faktisk konsekvenser, av og til ikke synlig før flere timer senere.
baltie Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Jeg har 4gb ram, loading er alltid på kanskje 10-20 sek avhengig av hvor stort område som lastes. Det er irriterende og noe jeg absolutt håper de ordner i neste patch. Med 4gig skal det virkelig ikke være nødvendig å laste hver j*a gang man flytter seg mellom områder man nylig har besøkt! Enig, hadde man sluppet den lange loadinga bare man går inn i et lite hus, hadde ting absolutt vært til å leve med. Ikke noe problem med lang loadetid mellom de store områdene, men husene er et problem.
Livert Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Det er nesten så jeg får lyst til å vente med å spille videre til neste patch jeg også. Blir drittlei loadinga. Men det er vel ikke 100% sikkert at de klarer fikse loadetiden heller...
Gjest medlem-105082 Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Neste patch skulle fikse loade tidene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå