TheBlow Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg og to veninner skal holde et foredrag i morgen om overgangen fra ungdomsskolen til videregående. Og litt om valgene de skal ta framover. Er det noen tanker dere har lyst til å dele med oss? Trenger litt ideer
Bruktbilen Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Er det for klassen? Går du på ungdomsskolen?
TheBlow Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Skrevet 24. oktober 2007 Vi går på vg2 og skal fortelle hvordan overgangen var.
Yavel Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 fortell om alle som var så sjenerte i begynnelsen første følelsen du fikk om skolen, siden dere er jenter fortell om hvordan det var med gutter når du kom på skolen osv fortell hva du følte og tenkte på
SSSø Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Fortell at livet blir mye enklere og de slipper å tenke så mye på hva de gjør/sier...også kommer lærerne og dolker deg i ryggen når du minst venter det og du fullfører aldri allmenn som du begynte på.
MrUrge Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Skriv at det ikke er noen lekser, men bare prøver Og at prøvene blir leksene Haha
Sewero Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg følte overgangen som en lettelse, hadde glemt alt om skole før sommer ferien var over og kom inn på skolen med flere jeg kjente fra ungdomsskolen.
Sodd Ball Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Si at hvis du er heldig blir du kvitt et godt flertall av "idiotene" i klassen. Uheldigvis kan det komme nye... Kan vel og si at det er en ganske brå overgang, men kommer de seg gjennom de første to ukene blir alt mye bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå