Gå til innhold

Halo: Din beste kamp


gitarfreak

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
25 kills 0 deaths i lone wolfs for en good stund siden.. spilte social, og selv om et par var likt ranked var ingen spes. gode:P

Du mener nok Rumble Pit om det var social.

 

Min beste kamp var nok i går. En custom game med Bajazz. Drit-mye bra som skjedde. Vant også. Spilte 2vs2vs1 der jeg var 1. Jeg kom inn midt i kampen, og likevel vant jeg. :p

 

Jeg ble kicka flere ganger men kom tilbake, og fikk overtalt hosten til å slutte å kicke meg. Hørte han skrek flere ganger når jeg drepte ham. Spesielt da jeg tok ham med Plasma Pistol og BR (han fløy i Banshee). :p

 

Fikk da også en triple kill da jeg stucka en mongoose som holdt på å kjøre ned en fyr. Jeg sto på midten, og mongoosen kom kjørene i bekken, inni den "hula" eller under det berget. Den var helt syk. Lagret filmen av det.

 

Edit: Skjønner ikke hvordan dere klarer å ikke dø i FFA matcher? Camper dere med power-weapons eller hva? :p

Endret av Lande
Lenke til kommentar
Kill/Death Ratio er et tall som baseres på en gjennomsnitt antall kills du gjør per death.

 

Har du 2 i kill og 1 i death, får du en ratio på 2.0

Har du 2 i kill og 4 i death, får du en ratio på 0.5

...

 

Nei, du har feil utrengningsmetode. Det er nok så lett som Kills minus Deaths.

 

Ellers så hadde det jo sett rart ut når man hadde fått Perfection. :p

Lenke til kommentar
25 kills 0 deaths i lone wolfs for en good stund siden.. spilte social, og selv om et par var likt ranked var ingen spes. gode:P

Du mener nok Rumble Pit om det var social.

 

Min beste kamp var nok i går. En custom game med Bajazz. Drit-mye bra som skjedde. Vant også. Spilte 2vs2vs1 der jeg var 1. Jeg kom inn midt i kampen, og likevel vant jeg. :p

 

Jeg ble kicka flere ganger men kom tilbake, og fikk overtalt hosten til å slutte å kicke meg. Hørte han skrek flere ganger når jeg drepte ham. Spesielt da jeg tok ham med Plasma Pistol og BR (han fløy i Banshee). :p

 

Fikk da også en triple kill da jeg stucka en mongoose som holdt på å kjøre ned en fyr. Jeg sto på midten, og mongoosen kom kjørene i bekken, inni den "hula" eller under det berget. Den var helt syk. Lagret filmen av det.

 

Edit: Skjønner ikke hvordan dere klarer å ikke dø i FFA matcher? Camper dere med power-weapons eller hva? :p

 

Haha, så bra =) Du husker sikkert meg da, nuffe :p Send meg den filmen der du tok meg og en kompis på mongoosen a? =)

Lenke til kommentar
Nei, du har feil utrengningsmetode. Det er nok så lett som Kills minus Deaths.

Ellers så hadde det jo sett rart ut når man hadde fått Perfection. :p

Ehm..

 

Min K/D stats:

 

Kills : 2131

Deaths : 2065

K/D Ratio : 1.03

 

Med din utregningsmetode så blir jo min ratio 66?

 

Utregningsmetoden jeg nevner er riktig. I gjennomsnitt får jeg 1.05 kills per death.

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar

Vet ikke om det heter Kill/Death ratio hvis man regner slik. På Halo kaller de det K/D spread og viser det etter hver game. Hvis man skal vise statistikk for alle kills og deaths er nok kills delt på deaths det beste.

 

Din K/D spread:

 

Kills: 2131

Deaths: -2065

K/D spread =+66 K/D spread

 

Det vil altså si at du i løpet av din "karriere" på Halo 3 har du drept 66 stk mer enn du har dødd selv.

Endret av Tinmar
Lenke til kommentar

Poenget med k/d er vel at det oppgis som kills minus deaths for enkeltspill, f eks i post game menyen som linket til over. Mens på Service Record over samtlige spill som man finner på Bungie.net finner man en k/d oversikt som viser totalt antall kill delt på antall deaths. Dere har mao begge rett alt etter hvor man ser.

Lenke til kommentar

Klart er det forskjell på spread og ratio :)

 

Det virker som at enkelte har glemt følgende:

 

K/D Ratio hva vil det si?

 

Ingen har nevnt spread! CatoZ spurte om ratio. Jeg vet veldig godt hvordan man regner ut spread men ingen har spurt om spread. Skjønte ikke helt hvorfor det ble involvert i denne diskusjonen :dontgetit:

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar
Ingen har nevnt spread! CatoZ spurte om ratio. Jeg vet veldig godt hvordan man regner ut spread men ingen har spurt om spread. Skjønte ikke helt hvorfor det ble involvert i denne diskusjonen :dontgetit:

 

Åja. Mente det sto "K/D Spread" på stats i Halo 3, skjønner du. Husker vel feil.

 

Haha, så bra =) Du husker sikkert meg da, nuffe :p Send meg den filmen der du tok meg og en kompis på mongoosen a? =)

Hmm, var du den idioten jeg drev å drepte hele tiden? :p Kødda.

Du finner den i min file-share.

Endret av Lande
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...