rocknrolf77 Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Skrevet 28. oktober 2007 Er det ikke bare noen dager til fedora 8 kommer nå da? Da får du sikkert gimp 2.4
Toast Is Pimp! Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Får satse på det. Og disse blåtannproblemene og Wine problemene og grafikkproblemene og Java problemene og Mounteproblemene (får bare read, når jeg prøver og få lov til og write så unmounter han hardiskene, det er et sannt hælvett litt. Har faktisk greid og installert Flash på FX (FirefoX) x64, score til meg. Endret 29. oktober 2007 av Deimos87
Del Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Får satse på det. Og disse blåtannproblemene og Wine problemene og grafikkproblemene og Java problemene og Mounteproblemene (får bare read, når jeg prøver og få lov til og write så unmounter han hardiskene, det er et sannt hælvett litt.Har faktisk greid og installert Flash på FX (FirefoX) x64, score til meg. Hvis du synes det er et helvete så skjønner jeg ikke hvorfor du ikke bruker ubuntu i stedet, så får du firefox flash og java for 64-bit med et par museklikk i automatix. Blåtann må ha software installert. Hvordan er det du prøver å montere diskene? Hvilke grafikkproblemer?
Toast Is Pimp! Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Grafikkproblemene er at når jeg aktivere skrivebordseffekter så kan jeg ikke flytte på vinduer, jeg kan ikke se det øverste som er på alle vinduer (feks legg-ned, avslutt). Det andre er at ubuntu låser seg når jeg prøver og installere det hele tiden. Blåtann trenger vell ikke software når fedora har det fra før av? Feks når jeg ikke finner hvordan jeg skal få maskinen til og godta ei filoverføring fra mobilen min. Har lakt mobilen som utstyr i blåtann"Softwaren". Enting til. Jeg har en haug med Ubuntu plater liggende (7.04 eller noe i den dur), no loading ingenting skjer når jeg trykker på "kjør". Sikkert noe med systemet mitt og gjøre... Det var ingen automatixs og få installert flash, prøvde, jeg feilet. Så jeg måtte følge "oppskriften" som er linket till i min signatur. Måtte nedlaste en gjeng med filer osv... Tungvint for en nybegynner. Endret 29. oktober 2007 av Deimos87
Del Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 Grafikkproblemene er at når jeg aktivere skrivebordseffekter så kan jeg ikke flytte på vinduer, jeg kan ikke se det øverste som er på alle vinduer (feks legg-ned, avslutt).Skrivebordeffekter har vært rimelig ustabil, det er først nå at det begynner å ligne stabil software. At du likevel har tilgang til å teste det er noe du enten kan verdsette eller forbanne.Det andre er at ubuntu låser seg når jeg prøver og installere det hele tiden.Har du prøvd alternate CD, eller bare brent en haug live CD'er?Blåtann trenger vell ikke software når fedora har det fra før av? Feks når jeg ikke finner hvordan jeg skal få maskinen til og godta ei filoverføring fra mobilen min. Har lakt mobilen som utstyr i blåtann"Softwaren".Vet ikke hvordan det er i Fedora, men i ubuntu trenger du en ekstra pakke for å føre over filer med blåtann, det er tross alt begrenset hva en CD har plass til.Det var ingen automatixs og få installert flash, prøvde, jeg feilet. Så jeg måtte følge "oppskriften" som er linket till i min signatur. Måtte nedlaste en gjeng med filer osv... Tungvint for en nybegynner.Automatix er laget for ubuntu (men fungerer for flere Debian baserte distroer). Problemet med flash er at Macromedia ikke har laget 64-bit versjon, og siden flash kjører i samme prosess som nettleser, så må begge kjøre 32-bit. For de som ikke ønsker å kompilere opp selv, så er da en nybegynner distro som Ubuntu et greit valg. Montering av disker sa du ingenting om, enda dette er noe som er meget enkelt å hjelpe deg med, kanskje du helst har lyst til å finne det ut på egen hånd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå