Snikpellik Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 Hahaha Er vel bare hukommelsen min som eier ;D
NightReaper Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 Ble ganske skuffa, da var jo ikke noe trøkk i sangene! De hadde så syyykt lavt volum på. Eneste sangen jeg var helt fornøyd med var Obilvion themen. Der var det nok lyd og den klarte de å gjennomføre bra. Halo themen dreit de seg på leggen med volumet + koret sang falskt (wtf?). Metal Gear Solid themen var fra 1'eren og ikke 2'eren. + lavt volum. Som sagt, stolene var elendige! Var en småfeit kar som satt ved siden av meg, så måtte lene meg forover for å få plass i stolen! Til neste år håper jeg de har mer orden i sysakene der, vi hadde egentlig plassbiletter. Sier bare det nye operahuset FTW til neste år!
Håvard Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 Konserten i seg selv var god. De spilte bra også. Men de hadde rævva lokaler. Hadde de skrudd volumet mye høyere misstenker jeg at de hadde fått et akustikkproblem. Halo-theme ble jeg også skuffet over. De skulle så absolutt ha fått Machine Supremecy til å spilt sammen med de.. Håper de bruker ett annet konsertlokale neste år, da varemessa er elendig (ikke tenkt på som konsertlokale).
Keiseren av Grønland Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Jeg syntes også det var altfor lavt. Man kunne liksom høre hva folk snakket om mens de spilte og slikt og sånn skal man ikke kunne høre på en konsert. Der skal lyden dominere. Under noen kjedelige sanger (Oblivion) så begynte jeg å prate med kompisen min og da hørtes det bare ut som bakgrunnsstøy. - Noen som savner konserten litt nå Det har først gått opp for meg i ettertid hvor mye jeg faktisk digga den. Rony Barrak sin trommesolo i Metal Gear Solid var bare helt fantastisk. Du hører et lite klipp av den i Dagbladet videoen. Zelda melodien er også råflott. Ellers etter litt youtubing så virker det som vi har sett 2. del av Play turneen. I tidligere klipp spilte de One Winged Angel mye fortere, og Rony spilte ikke solo i MGS, og de spilte heller ikke Drømmefall. Og det virker også som de har tatt ut en del sanger. De spilte Chrono Trigger og Shenmue i tidligere konserter. De var jo også i Stockholm i fjor faktisk, men dro ikke til oss rett etterpå, kanskje det var planlagt at de skulle returnere til norden med et fornyet opplegg. - Jeg lasta nettopp ned Metal Gear Solid theme fra 2'ern, og jeg må si at den de spilte live på konserten var mye MYE bedre. I orginallåta er det en elektrisk trommedur i bakgrunnen. Ganske upbeat men den høres litt for maskin aktig ut. Rony Barrak som gikk løs på supertromma si løftet låten opp et stort hakk. Endret 29. oktober 2007 av Cetramarius
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå