Keiseren av Grønland Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Skrevet 27. oktober 2007 Kom nettopp hjem selv her. Hehe, var rå konsert da. Jeg endrer tittelen sånn at vi kan poste litt bilder og sånt. Laster opp bildene jeg tok imorgen. Når de spilte One Winged Angel så fikk jeg frysninger av hvor mektig bra den var. Utrolig kul konsert as. Hvor mange tror dere at det var der? Lett en 3000 hvertfall ikke sant?
Andyax Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Ja det var vel rundt 3000 mennesker der. Konserten var bra! Ble bare litt skuffet av Halo låten og de klippene de viste på skjermen. De som sang kor greide jo ikke å synge halo-låten! Skuffende!
Crossfire Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Ja det var vel rundt 3000 mennesker der. Konserten var bra! Ble bare litt skuffet av Halo låten og de klippene de viste på skjermen. De som sang kor greide jo ikke å synge halo-låten! Skuffende! Hehe de bommet på noen toner ihvertfall. Virket ikke som om de hadde hørt på originalen så veldig mye.
Otowi Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Enig mtp Halo, ja de bommet ifølge min bror som har spillt i korps, inkludert Gardemusikken, noe helt grønnjævelig, men bortsett fra det var det hele utrulig digg Vil vel nesten tro at det kommer på TV/DVD, siden det var kameraer der. Tenkte jeg skulle sende en email til NRK for å høre med dem.... **edit : leif.... litt for tildlig på morran enda** Endret 27. oktober 2007 av Otowi
Keiseren av Grønland Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Skrevet 27. oktober 2007 Halo temaet var vel noe av det minst interessante der. Syntes det, Oblivion og WOW var døkjedelig. Høydepunktene var Castlevania, Amiga, Battlefield, One winged angel og Metal Gear Solid!!
treigzak Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 (endret) De skulle tatt med morrowind, og WC3. Låta som spilles når Arthas er på vei inn i byen for å drepe faren sin = elsk <3 skulle hatt hele sangen der og seff morrowind http://www.youtube.com/watch?v=AOrnz36NTy0 Endret 27. oktober 2007 av treigzak
Keiseren av Grønland Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Skrevet 27. oktober 2007 Mye de kunne hatt med i tillegg men de har jo fortsatt gjort gode valg i det som de faktisk spilte. Kan ikke få alt liksom. Jeg syntes de kunne tatt med ending theme fra Tekken Tag, gjerne noe mer fra Final Fantasy, men de drar de jo på egen turne for.
Skurupu Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Stusselig lokale, men god musikk. Jeg storkoste meg i hvert fall.
Keiseren av Grønland Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Litt vel dyr billett for så dårlig stol:P (noen som tenker Finn.no reklamen nå?) Tok en del bilder fra konserten. Se flere bilder i reportasjen min her Vakten sa jeg måtte pakke ned kameraet før jeg skulle inn, men hva jeg gjorde med det etter at jeg var innen hadde ikke han kontroll på Men holdt meg unna blitz for det meste da, hadde jo lett blitt tatt da. Endret 27. oktober 2007 av Cetramarius
Crossfire Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Tror jeg satt i nærheten av deg Cetramarius
Tjohei Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Haha, ja det var noen elendige stoler. Verker i ryggen enda, jeg. Ikke var det helt riktig akustikk i det lokalet, men hva skal man forvente på en varemesse? Ble også skuffet over Halo-framføringen. Han perkusjonisten bommet jo også. Han skulle jo vært på plass med en gang trommene begynte. Hadde nok personlig plukket ut noen andre sanger selv, men sånn har vel alle det. Noen favoritter man gjerne skulle hørt. Men jeg må si at Drømmefall, Mario, Oblivion og Zelda var høydare. Og ikke minst Lemmings og Turrican 2!
Crossfire Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Skal heller ikke glemme Battlefield1942 sangen som de startet det hele med. Den er ikke dum
Keiseren av Grønland Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Skrevet 27. oktober 2007 Crossfire det er helt sant. Jeg la merke til det allerede med 1942 hvor bra den var laget. Denne medlyen var sinnsykt rå. Var forresten du en av disse :
Keiseren av Grønland Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Looool du fikk bedre plass enn meg !! Noen andre som ser seg selv der? Endret 27. oktober 2007 av Cetramarius
Snikpellik Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Ja det var vel rundt 3000 mennesker der. Konserten var bra! Ble bare litt skuffet av Halo låten og de klippene de viste på skjermen. De som sang kor greide jo ikke å synge halo-låten! Skuffende! Jeg tror jeg så deg der. Gikk du med Walkam t-skjorte? Har forresten et par bilder jeg også. Hadde ikke lov å ta bilder der inne, og med ganske stort kamera ble det vanskelig å skjule så jeg lot være og tok heller et par bilder i pausen. Ble ganske dårlig, men her er to stk
Keiseren av Grønland Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Skrevet 28. oktober 2007 Dagbladet har klipp fra konserten her http://www.dagbladet.no/kultur/2007/10/27/516404.html Også intervju med produsent Jason Paul. Det er visst ikke normalt å applaudere annet enn mellom stykkene Følg ekstra godt med på slutten, du kan høre alle gå inn i ekstase når One winged angel begynner
Andyax Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 Ja det var vel rundt 3000 mennesker der. Konserten var bra! Ble bare litt skuffet av Halo låten og de klippene de viste på skjermen. De som sang kor greide jo ikke å synge halo-låten! Skuffende! Jeg tror jeg så deg der. Gikk du med Walkam t-skjorte? WOW! Skremmende! Hvordan i huleste vet du at det var meg?
Snikpellik Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 Ja det var vel rundt 3000 mennesker der. Konserten var bra! Ble bare litt skuffet av Halo låten og de klippene de viste på skjermen. De som sang kor greide jo ikke å synge halo-låten! Skuffende! Jeg tror jeg så deg der. Gikk du med Walkam t-skjorte? WOW! Skremmende! Hvordan i huleste vet du at det var meg? Jeg kjente deg igjen på et bilde du har lagt ut her på forumet før tror jeg. Utrolig nok!
Keiseren av Grønland Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Skrevet 28. oktober 2007 oioioi, hva er så spesielt med Andyax at han fortjener en forfølger a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå