Raedon Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 hei, jeg er avhengig av att jeg ser nickene til de jeg spiller med i sentre av skjermen.. jeg vet det går ann å gå i options å bytte på det, men det er ikke alltid jeg har tid til det.. som, midt i en match.. noen som vet hva det heter? center player names står det i options.. Takk ;d
Jooakim Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 hud_centerid 1 Problemer med CS(:S)? (også med nyttige prog.)(STICKY!) -> TRYKK HER FOR GUIDENE! -> autoexec.cfg. Dette står også her.
JohndoeMAKT Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)
BadSmile Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Har nesten samme spørsmål, bare mitt er : Hvordan får jeg sånn at navnene dems står i radaren, jeg mener det var sånn før?
Jooakim Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Dette er ikke mulig i CS, men i CS:S tror jeg kommandoen er "overview_names 1" - for å se nickene når du speccer eller er død. I CSPromod er vel det å kunne se nickene til folk på radaren forhåndsbestemt.
TrueNo Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Siden han laget en kommand tråd får jeg utnytte den da,hvordan får man rød prikk i midten av siktet når man scoper med awp eller scout i css?
neadii Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Skriv crosshair 1 i console, gunfighter. Det ihvertfall det i CS 1.6.
JohndoeMAKT Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og er derfor blitt stengt. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.
Anbefalte innlegg