Gå til innhold

Er det ikke JOYSTICK teller på Ericsson T300??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

joda det er joystick på den.

lite en hvertfall.

kanskje jeg kjøper den selv. har en rusten 3410 m feil nå så :evil:

ikke det at mobben betyr så mye da..

men t300 er en fet mob det ass!

Skrevet

<<<<<<<<< Yep

Kjøpte meg en T300 i går - aldri sett liknende 8)

Kanskje jeg kjøper CommuniCam 25 til den for 1390,- også :D

Skrevet
CommuniCam 25 til den for 1390,- også :D

Sinnsykt dyrt da :o

S55-kameraet, som til og med er bedre og har blitz, skal visstnok koste rundt 600,- :wink:

Skrevet

Det var teller i versjonene før R1D011 som jeg har (sikkert du også). Det er snakk om at den skal være på plass igjen i R1F007 men det har jeg ikke fått bekreftet. Det er ihvertfall ny meldings lyd i R1F, det er det eneste jeg vet helt sikkert.

Skrevet

mobil_brukeren:

Dette har jeg jo forklart i en annen tråd, du søker på www.ericsson.no da finner du:

Flash Point er betegnelsen på en serviceforhandler som har utstyr til å legge inn oppdatert software i Ericsson og Sony Ericsson mobiltelefoner. Brukere kan henvende seg direkte til en Flash Point-forhandler for avtale om software-oppdatering av sin telefon.

http://www.ericsson.no/support/flashpoints.pdf

Autoriserte serviceverksteder som tar imot alle Ericsson og Sony Ericsson-mobiltelefoner for reparasjon og/eller softwareoppdatering. Tilgjengelige for sluttbrukere og forhandlere.

http://www.ericsson.no/support/servicecenters.pdf

Joddze:

Det er et "telleverk" som viser deg hvor mange ganger du har beveget på joysticken. Det er ganske nyttig for å vite om en telefon er mye slitt eller ikke, hvis du skal kjøpe en telefon brukt og eieren påstår at den er 3 mnd. gammel og nesten ikke er brukt men har 150 000 på telleren så er det noe muffens :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...