Gå til innhold

Age of conan vs Hellgate London


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha spilt i Hellgate: London betaen ( Elite beta), så har jeg omtrent ingenting positivt å si om det.

 

Mye av essensen i slike spill er jo det store utvalg våpen og rustninger. Du har stort utvalg i hellgate, men de fleste bruker dessverre de samme modellene.

 

For å si det sånn, så tror jeg Hellgate fort går av moten.

Lenke til kommentar

Hvorfor sammenligne disse to? De er jo ikke akkurat samme sjanger.

 

Såvidt jeg forstår har HGL 3 forskjellige moduser, en singelplayer, en lan/internett, og en mmo'ish del. Mens AoC har en singelplayer intro del til MMO delen. Hellgate hadde en sucky demo, har hørt de som har spilt beta si det er mye bedre der. AoC har jeg ikke prøvd, og det er mye jeg vil vite før jeg gjør opp en mening om det.

 

Har ikke prøvd Age of Conan og Hellgate London, tviler egentlig på at noen her har spilt BEGGE, siden de ikke er lansert enda. Så hvorfor sammenligne før de er ferdig og utprøvd?

 

PS: liker skallet på eple bedre enn banan, og gul banan bedre enn gult eple. Bare så det er sagt!

Lenke til kommentar
Etter å ha spilt i Hellgate: London betaen ( Elite beta), så har jeg omtrent ingenting positivt å si om det.

 

Mye av essensen i slike spill er jo det store utvalg våpen og rustninger. Du har stort utvalg i hellgate, men de fleste bruker dessverre de samme modellene.

 

For å si det sånn, så tror jeg Hellgate fort går av moten.

 

Hvis de klarer å få et interessant pvp system så kan det blir et bra spill å spille over en periode, /pvp i private 5man groups er ikke godt nok til å holde folk interessert etter folk har klart spillet på nightmare.

 

Ellers blir jeg nok bare å spille gjennom(+nightmare) spillet gratis online med Blademaster, håper de har klart å finne på noe å gjøre i endgame innen den tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...