Gå til innhold

60GB utgaven av PS3 til 2995,- på Electroworld:)


glosi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg og en kompis kjørte bort dit 01.30 (justert tid). Da var det ca. 5 - 8 mennesker der ink et par som hadde satt opp et telt (de hadde vært der siden 2100 og en eller flere av dem fikk visst gratis PS3 pakke når vi kom inn på Elkjøp "sjappa" der inne - vel fortjent).

 

Jeg hadde parkert nærmest inngangen og hadde varmestue for noen av gutta i køen, digg med varm bil og musikk på anlegget når det blåser og regner ute !

Køen begynnte å vokse radikalt mellom 0600 og 0700, jeg og kompisen tok følge med resten av gjengen og bevegde oss som smått ut i selve køen. Der stod vi i duskregn og iskald vind (jeg måtte rulle meg inn i soveposen gitt), frem til dørene ble åpnet 0930 og vi kom inn i selve hallen og fikk utdelt PS3 og Nintendo DS "lapper".

Jeg anslår at løpet var kjørt for de som kom etter 0730/0800 i forhold til å være innenfor de 100 som fikk kjøpe PS3.

 

Jeg har vært våken i godt over 28 timer nå og føler meg rimelig kake. Var det verdt det ? Vel, jeg vil nok si ja siden det var 60GB PS3'en med 2 kontrollere og 2 spill. Jeg hadde vært rimelig deppet hvis det hadde vist seg å være den nye 40GB istedet, for å si det sånn. Men jeg tror nok jeg må sove et par timer nå, før jeg er i stand til å sette opp min flunkende nye PS3!

Tipper forresten på at det vil komme en liten PS3 boom på Finn og QXL, jeg fikk inntrykk at det var rimelig mange som ville selge maskinen de kjøpte idag (bare rolig, jeg skal beholde min :thumbup: )

 

NB!

Takk til alle som stod i køen og bidro til mye hyggelig prat og en positiv stemning. Jeg vedlegger et par kjappe bilder fra køen, gi meg beskjed hvis du ønsker evt. bilde som du er med på fjernet.

 

- Digi

post-53233-1193575295_thumb.jpg

post-53233-1193575302_thumb.jpg

post-53233-1193575314_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Jeg var der rundt 05.00 og fikk tak i en. Jeg var blant de ti første. Takk til alle som var til stede og gjorde oppmøtet hyggelig.

 

En ting som irriterte meg, var at han som fikk PS3-en gratis, fortjente ikke den, fordi han ikke var nr 1. Han som _egentlig_ var nr. 1, og som fortjente den, måtte dessverre betale for den. Trist.

Endret av simian
Lenke til kommentar

Digitize og og Thomaz86, vil gjette vi sto ca samme sted! trodde først jeg var blant de 30 første, men etterhvert seig jeg bakover og ble vel 50-60ish, jeg var der 06.20 ca. tror jeg

 

Jeg fikk også en altså, kjøpte meg en DS også, ble fornøyd når jeg fant ut den blir solgt for 1300, grei pris på den og.

 

 

Ang. førstemann i køen, så skjønte jeg at det umulig kunne være han som var helt først. Og forresten, kjipt til de folka som sneik eller lurte seg inn blant de topp, for shame!

Lenke til kommentar

mhm, stemmer nok det. Jeg var der fra kl 7.00 hvertfall =) men syns det var sikklig god stemmnig der hele tiden jeg, prata med mye folk å tia gikk faktisk veldig fort selv om været ikke var så bra men det gjorde ikke så mye...

Også må jeg legge til at jeg har spillt mye ps3 i dag :D utrolig fornøyd... absolutt ingen ting å klage på :)

Lenke til kommentar
Men lurer på en ting, jeg har tenke til å bytte Resistance: fall of man på ebgames. Hva kan jeg få for det tror dere? er helt ny ikke åpnet...

 

Jeg ville forsøkt QXL. Handlet inn 2 av de pakkene fra Lefdal med kontroller + Motorstorm og Resistance til 499 kr for snaue to uker siden. La på fredag ut spillene fra den ene pakken på QXL og auksjonene ble avsluttet i kveld.

 

Status:

Resistance : Fall of man 260 kr

Motorstorm: 180 kr

-------------------------------------

Totalt: 440 kr

 

Altså kostet kontrolleren meg den nette sum av 59 kr :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...