Pibeba Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 (endret) jeg har jo alle så vet ikke om jeg gidder, det frister bare så jeg har absolutt alt men vet ikke om jeg gidder, noen som har bestillt? Endret 22. oktober 2007 av Pibeba
KayAU Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Hadde ikkje fått med meg denne før no. Vel, i og med at eg allereie har Gothic Gothic 2 Gothic 2 Gold, inkludert Night of the Raven Gothic 3 Collector's edition ...gir det absolutt inga meining å kjøpe denne. Men likevel har eg lyst på den. Det er i alle fall eit latterleg glimrande tilbod til dei som ikkje har alle Gothic-spela enno. Heile den beste RPG-serien til PC for rundt 300-kroner, det blir ikkje stort betre enn det. Kay
Mit Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Nei se der ja, da var den bestillt. 319kr for Gothic-samlinga kan jeg ikke si nei til.
stonebro Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Nei se der ja, da var den bestillt. 319kr for Gothic-samlinga kan jeg ikke si nei til. Hvor får man bestilt denne? Bankers som julekos. Den og Oblivion GOTY på 360.
Mit Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg bestillte her: http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=29735 Så er det bare og vente til den slippes, 23 November ifølge Gamezone.
Hr. Jenssen Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Fin eske, men siden jeg allerede har alle spillene - og ettersom det er JoWood jeg støtter ved å kjøpe den pakka, og ikke lenger Piranha - så gir jeg rett og slett faen.
Pibeba Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Skrevet 8. desember 2007 noen som vet noe om dette her, har bare trykt allt inn i ei eske eller har de gjort no med det?
Hr. Jenssen Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Har lest litt rundt, og det virker som at pakka bare inneholder G1, G2 Gold (altså med NOTR) og G3, uten noe spesielt ekstramateriell. Kan jo vente til pakken havner i hyllene i Norge, så får du sikkert se om den inneholder noe mer. JoWood gir forøvrig også ut "Universe"-utgaver av SpellForce og The Guild.
Mit Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 noen som vet noe om dette her, har bare trykt allt inn i ei eske eller har de gjort no med det?Jeg fikk min idag. Alt er ''trykt'' inn i en eske ja (helt lik den i førstepost). Inne i den igjen finner du en ny brun, noe upraktisk designa pappsak som holder et CDcover av den dobble typen på plass, sammen med en Gothic 3-manual. Hvorfor det ikke er noen manual for Gothic 1 og 2 kan man jo begynne og lure litt på.CDcoveret inneholder selvfølgelig Gothic 1, Gothic 2 Gold og Gohic 3 på hver sin DVD. Selve innpakningen var ikke veldig gjennomtenkt eller noe særlig og skryte av men den inneholder tre solide spill til en god pris, og for meg som ikke hadde alle tre fra før var dette et klart valg.
Sollid Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Har nok alle spillene, men hvis den hadde kommet for ca. et år siden så klart glimrende tilbud.
Eyefitness Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Denne spillpakken må være den beste som er mulig å få til pc. For de som ikke har spilt Gothic-spillene, er dette som manna fra himmelen. Her er det timevis, ukevis med underholdning på høyt nivå for alle RPG-frelste og helt sikkert mange nye som ville blitt det om de hadde gitt det et forsøk. Terskelen er noe høy i starten, men det gir vanvittig mye igjen for de som ikke gir opp. Blir bare bedre og bedre jo lengre en spiller, i motsetning til de fleste andre spill..
iSimen Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Fant den på Spiderman i Trondheim for en femtilapp men hadde utrolig nok ikke råd -_-
Wartom Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Enig med Eyefitness. Kjøpte denne pakken for lenge siden og jeg BEORDRER dere til å gjøre det samme. G1 og G2 er klassikere men ikke noke med det, Night of the Raven følger med! G3 også forsåvidt men.. ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå