morgan_kane Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 vi er en gruppe på skolen som skal fremføre hjernen er alene av lars lillo stenberg. hvilken musikk passer til den.
Cuneax Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 "Hjernen er alene" av Seigmen? Problemet er at den ikke er instrumental, men kanskje det finnes en slik versjon?
morgan_kane Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Skrevet 22. oktober 2007 er så mange som tar den av seigmen så jeg tviler for at vi tar den.
morgan_kane Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Skrevet 22. oktober 2007 Det kunne du jo ha nevnt i første innlegg. ja... jeg burde vell det. beklager
Ekko Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg skjønner ikke helt hverken problemet eller diskusjonen her: Hjernen er alene er da en sang som har en melodi? Blir ikke dette litt som å si "Jeg skal fremføre I will survive, hvilken musikk passer til den?"
morgan_kane Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Skrevet 22. oktober 2007 vi skal ikke synge den... det er vell heller bakgrunnsmusikk vi trenger.
Ekko Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 hmmm... vanskelig det der. temaet til requiem for a dream? den er jo litt sånn smådramatisk
Bob_3 The Builder Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 For guds skyld, ikke fall for fristelsen til å bruke RFAD-låta. Det er den største klisjè-låta i skolesammenheng.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå