Gå til innhold

Hyundai 17" LCD - Ukens tilbud PS Data. Erfaringer?


espenf

Anbefalte innlegg

Hei!

 

PS Data kjører med en 17" Hyundai LCD som ukens tilbud.

 

https://www.psdata.no/product.asp?id=&sku=Q17S

 

Info fra produsent:

http://www.imagequest.co.kr/pro_q17.asp

 

Er det noen som har erfaringer med denne skjermen og evt. kan anbefale eller fraråde et kjøp?

 

Jeg har ikke funnet noen tester på nettet. Om noen vet om tester, tar jeg gjerne i mot henvisninger til disse.

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tilbud og tilbud...

 

www.vsdata.no har hatt samme skjermen for 4295,- i noen uker.

www.officeshop.no er noe dyrere, 4342,-.

 

Jeg har selv vurderte denne skjermen, men dette "ukens tilbud" var ikke noe å skryte av.

 

Tester har jeg ikke sett ennå, kun av forgjengeren L70 (som var ganske bra), se www.atest.no

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat fått den i hus, og joda, den ser helt grei ut. Vanskelig å uttale seg mot andre LCD-skjermer siden man nesten må sette dem ved siden av hverandre, men duverden for en forskjell det er mot min 4 år gamle 21"... ....som jo også veier ca 35 kg istedet for 5.... :-) Hehe, jeg har ihvertfall kjøpt min siste CRT, det er sikkert.

 

Den er minst like bra som noen LCD jeg har vært borti, det er en 5-6 forskjellige. Av de er 4 stk 17/18" tommer, og jeg bedømmer 3 av de som klart dårligere og en ca like god. Så jeg tror det er et bra kjøp, ihvertfall i forhold til prisen.

 

DVI har jeg ikke testet enda (følger bare med vanlig VGA kabel), men hvor mye bedre det eventuelt blir blir bare tipping. Tviler i grunn på at det kan bli så veldig mye bedre, men skal nok bruke et par hundringser på DVI kabel uansett... ;-) Ellers er det jo høytalere på den også, men de er helt ubrukelige!! Har heller ikke funnet noen døde pixler. (Men det kan jo bare være flaks.)

 

 

 

Største problemet jeg har hatt med den er at jeg bestilte den dagen før den ble satt ned 400 spenn.... :-(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...