capone-82 Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Hei! Har problemer med at det er for lite minne på telefonen. Får stadig opp feilmeldinger om at jeg må slette noen data før jeg eventuelt kan motta/sende sms. Det som er rart er at status på innboksen er 10 sms og på sendte elementer var det 39. Så jeg skjekket minnestatus på telefonen så så jeg at under meldinger var tallet fryktelig stort..ennå jeg ikke har så mange sms'er der. så jeg slettet alt på innboks og på sendte elementer, samt 2 smser under mine mapper, og sjekket så minnestatus på telefon..og tallet hadde ikke forandret seg noe... Hva er galt..? sender med en screenshot. Jeg har prøvd å restartet telefon (slått av og på, tatt ut batteri) Og jeg kjører nysete firmware. Er eneste utvei å legge inn firmware på nytt?
Fritz0r Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 sjekket "sendt" boksen så du ikke har hatt noe spyware som har sendt SMS i evigheter? Koble til Sync og flytt over alle SMS til PC-en.
capone-82 Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Skrevet 20. oktober 2007 ja har syncet med pc..og den fant heller ikke noen flere sms'r enn de jeg hadde. Og sendt boksen er tom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå