Gå til innhold

dette er min hobby , hjemme bar .

miataturbo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kanskje hadde en slik vært tøft (ser at du har et "Cocktail" skilt)

c5a3_1.JPG

Det hadde vært fett! :)

Sykt hvor heftig det der er! :O :D

Skrevet

Kul bar!

Er også keen på å bygge en liten bar i kjelleren. Pusser opp kjellerstue til filmrom og tenkte jeg skulle lage en liten bar i rommet ved siden av. Rommet er ikke veldig stort, kanskje 2x3 meter. Noen som har ideer til hvordan dette kan løses? Trenger litt inspirasjon :new_woot:

Skrevet

nå har jeg fått meg noen nye tønne lokk :D så har broren min å jeg bestilt noen i fra danmark , så har jeg lagt inn bud på noen på nettet , så da hjelper det seg her :yes:

fortsatt interesert i ting så er det noen som hvet om noe er det bare å legge ut bildet her eller sende på mail til meg

[email protected]

er interesert i det meste :dribble:

• 4 uker senere...
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Vet du hva? Det der var rett og slett sinnsykt fett! Stort pluss for Liverpool-effekter. Der hadde jeg følt meg hjemme, gitt.

Skrevet

takker , har fått meg noen nye ting nå men har kamera på jobb fortiden så bilder kommer etterhvert

mangler fortsatt glasser(ikke øl) så er det noen som hvet om noe så si i fra :thumbup:

Skrevet

Ja, er ganske kjipt når portoen koster 3-4 ganger så mye som det du kjøper. Men er ikke sikker på hvor du får tak i glass i Norge. Må vel være spritimportørene eller no. Ellers er jo å ta med seg glass hjem fra byen alltid en løsning:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...