Gå til innhold

En bønn til alle bidragsyterene på forumet


Anbefalte innlegg

Dette forumet har lært meg omtrent alt jeg kan om data, så jeg vil begynne med å takke alle serriøse forumdeltagere for uvurderlig hjelp. :)

 

I det senere har jeg derimot lagt merke til at svært mange utaler seg skråsikkert om saker de åpenbart ikke har peiling på. (som beviselig er feil) Dette kan potensiellt skape store problemer for andre som leser disse innleggene og stoler på det som blir sakt. (og handler ut fra det)

 

Så selv om det ikke er min jobb å blande meg borti, vil jeg gjerne be alle om å Presisere det dersom de ikke er helt sikker i sin sak.

Det er selvsagt ønskelig å høre hva folk tror er sannheten, (mye bedre enn ingen hjelp i det hele tatt) men vær så snill å varsle fra om at det er usikkerhet forbundet med uttalelsen.

 

Ellers kan jeg jo si at jeg synes moderatorene gjør en fremdragende jobb, og klarer for det meste å holde forumet serriøst og informativt uten at det blir for stivt og kjedelig.

 

MVH

Cueball

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lagt merke til nøyaktig samme tendensen selv. Det jeg synder mest mot, er at jeg ikke gidder å skrive noe i det hele tatt i en tråd hvor sånt forekommer. Ja, jeg vet at det ikke er særlig snilt, men jeg har hverken tid eller energi tiil å arrestere alle skråsikre feilaktige tråder.

 

Skulle egentlig ønske moderator kunne gjort noe med dette, men det blir vel kanskje vanskelig....

Lenke til kommentar
Ellers kan jeg jo si at jeg synes moderatorene gjør en fremdragende jobb, og klarer for det meste å holde forumet serriøst og informativt uten at det blir for stivt og kjedelig.

takk takk. alltid hyggelig med positiv feedback. er ikke så ofte man får høre det oppi all klaginga :lol:

 

Det er også hyggelig å høre at forumet har vært til god hjelp. Det er jo tross alt det forumet er til.

Lenke til kommentar
mmm. en ting er å bestemt påstå noe som faktisk er feil. Alle kan være skråsikre på en sak, men ta feil en gang i blant. Verre er det når personen ikke innrømmer at han faktisk tok feil likevell og fortsetter å påstå usannheten.

 

Jeg er forsåvidt enig med deg, og jeg tror de fleste som gir feilaktig informasjon føler seg sikre, og utaler seg i beste mening.

Jeg vil bare be folk om å tenke tanken: Er dette noe jeg vet, eller er det noe jeg tror?

 

Dersom de fortsetter å tro at de har rett og resten av verden feil, etter at det er bevist at de tok feil, da trenger de helt annen hjelp en det dette foummet, eller lignende fora kan tilby :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...