Gå til innhold

Guitar hero, og singstar - Ps3?


Mauro

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Etter jeg har gitt vekk min ps2, å solgt xbox 360 maskinen min har dama fått lyst på singstar, å jeg har fått dilla på guitar hero. Det jeg lurer på er om disse spillene (ps2 spillene) er kompatible med ps3?

 

Noen plass jeg kan lese om dette ? Vil spille guitar hero, å overraske dama med singstar, men greit å vite om det funker på ps3'en.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig enkelt! Kjøp deg en 60 gb ps3 før de blir tomme. Den kan du spille alle de tidligere Singstar spillene på, i tillegg kommer det en ny Singstar til Ps3. (Har selv teste 3 singstar på ps3, alle fungerte perfekt.) Trådløse mikrofoner og online butikk blir det også. Den nye Singstar vil også inneholde mange andre funksjoner.

 

Guitar Hero: Kjøp deg Guitar Hero 3 til Ps3, kommer om en måned tror jeg.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar
Veldig enkelt! Kjøp deg en 60 gb ps3 før de blir tomme. Den kan du spille alle de tidligere Singstar spillene på, i tillegg kommer det en ny Singstar til Ps3. (Har selv teste 3 singstar på ps3, alle fungerte perfekt.) Trådløse mikrofoner og online butikk blir det også. Den nye Singstar vil også inneholde mange andre funksjoner.

 

Guitar Hero: Kjøp deg Guitar Hero 3 til Ps3, kommer om en måned tror jeg.

Jeg har den gamle ps3'en, men hvordan kobler jeg til mikrofonene ?

 

Noen som har en dato på releasen til Singstar til Ps3 ?

Lenke til kommentar

Singstar til PS3 kommer i desember. Da kan du laste ned 300 sanger fra Singstore direkte på harddisken for en billig penge. (Alle sangene som har vært på tidligere singstar til PS2)

 

Guitar Hero 3 kommer i november med mange fete sanger, online play og trådløs gitar. Rock on!

Lenke til kommentar
Altso, kvifor funkar ikkje gitarane til PS2 på PS3? Kor vanskeleg kan det vere å lage ein omformar som fungerar? Har to gitarar og Guitar Hero 1 og 2, men ingen Playstation 2 som fungerar.

Godt spørsmål. Det rare er at når jeg bytter om (mens jeg fremdeles er i spillet) fra gitar til vanlig Dualshock, så fungerer den helt normalt. Så hva alle dager er det for slags knapper gitaren bruker egentlig?

 

Edit: Nå fikk jeg faktisk de fem knappene til å fungere på gitaren. Men de "strummer" samtidig som jeg trykker dem inn.

Endret av Tharos_
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...