Complexity Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Snus, snus og atter snus Er ikke totalavhengig, bruker ca 2 bokser i uken. men må ha det, å er jeg fri så kolapser hele verden ^^ Å da er du ikke totalavhengig? Altså, vil ikke påstå at jeg er det Kjenner mange som bruker 4-5 bokser i uken, og det vil jeg kalle totalavhengig. Klarer meg fint en dag eller to uten snus, så lenge jeg har noe annet å drive på med\tenke på og kan godt gå noen timer mellom hver gang jeg tar en pris.
hylo Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Kjenner mange som bruker 4-5 bokser i uken Kjenner meg godt igjen der. Kanskje litt mer og. Spørs litt på hva jeg gjør og hvor jeg er. Uansett! Over til poenget; røyk og snus er jo dumt begge deler. Jeg snuser, jeg syntes det er dritdumt. De som har røyket i et par år syntes det er dritdumt at de røyker. Det er bare sånn de fleste føler det er. Begge to er bare drit.
Tatt av vinen Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Snus, snus og atter snus Er ikke totalavhengig, bruker ca 2 bokser i uken. men må ha det, å er jeg fri så kolapser hele verden ^^ Å da er du ikke totalavhengig? Altså, vil ikke påstå at jeg er det Kjenner mange som bruker 4-5 bokser i uken, og det vil jeg kalle totalavhengig. Klarer meg fint en dag eller to uten snus, så lenge jeg har noe annet å drive på med\tenke på og kan godt gå noen timer mellom hver gang jeg tar en pris. Det finnes røykere som røyker 10 sigaretter daglig, mens andre røyker 60. Forskjellen er ikke at den ene er avhengig av nikotin og den andre ikke, men at den andre trenger mer nikotin for å tilfredsstille sitt behov. Selv om de du kjenner snuser mer enn deg, betyr ikke det at du ikke er avhengig. Du sier selv at hele verden "kolapser" dersom du ikke for din dose, og dette er et typisk kjennetegn på avhengighet.
Bob_3 The Builder Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Snus til hverdags og røyk til fest Ikkeno som slår enn Lucky Strike på verandaen med pilsen i hånda, samtidig som det ikke er noe som slår en General i leppa med colaen i hånda.
Exiztzor Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 helt klart snus går vel 5 bokser i uka røyka fast før men slutta
Holten Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 bakesnus er for gamle gubber, mens posesnus er greit nok... Kan ikke si meg enig! Posesnus etter min mening er for pyser eller jenter.
Tatt av vinen Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 bakesnus er for gamle gubber, mens posesnus er greit nok... Kan ikke si meg enig! Posesnus etter min mening er for pyser eller jenter. Støttes.
Moonshield Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Men pose er mye mere renere å bruke, bortsett fra at det renner mer. Å ta ut løs-snus er helt for jævlig hvis man ikke kan det. Jeg knuser hele driten og svelger som faen. Spyr og blir sjuk dagen etterpå. Svimmel hver jævla gang. Men nå kan jeg, så det er helt ok.
Tatt av vinen Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Men pose er mye mere renere å bruke, bortsett fra at det renner mer. Å ta ut løs-snus er helt for jævlig hvis man ikke kan det. Jeg knuser hele driten og svelger som faen. Spyr og blir sjuk dagen etterpå. Svimmel hver jævla gang. Men nå kan jeg, så det er helt ok. Rene brukere, pyser, rikmannssønner. Hva er forskjellen? Om man ikke tåler litt tobakk på hendene så kan man la være å bruke det.
Korka Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Prøvde snus idag og skal kanskje kjøpe meg en boks senere idag
Moonshield Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Skal se om jeg ikke får litt hos den personlige megleren min, en kompis som snuser. Gir meg alltid en liten "kar" som han kaller det. Irriterende å bli svimmel. Endret 25. oktober 2007 av Fancypants
Tatt av vinen Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Prøvde snus idag og skal kanskje kjøpe meg en boks senere idag Gratulerer. Du har nå startet et helseskadelig pengeforbruk uten like. Ja, det kom fra meg. klemz
Korka Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Takker, skal ikke snuse mye...har ikke mye penger heller så..
Tatt av vinen Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Takker, skal ikke snuse mye...har ikke mye penger heller så.. Det sier dem alle. Men for all del, du skal få leve i håpet.
Moonshield Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg snuser jævlig lite. Eneste gangen jeg snuser er når han kompisen min tilbyr meg. Sånn ellers er jeg absolutt ikke avhengig. Selvom jeg merker suget etter en liten en under leppa.
Tatt av vinen Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Snus. Klarer ikke å røyke. Så, du har prøvd, men fikk det ikke til? Dette er et tegn. Det er din nådegave.
Mr.Dahl Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Snus. Klarer ikke å røyke. Så, du har prøvd, men fikk det ikke til? Dette er et tegn. Det er din nådegave. Ja har det. Får hysterisk hoste anfall hver gang.
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Prøvd røyk 1 gang, hostet og harket, derimot snus er 10 ganger bedre, og det --> kan <-- være helseskadelig i forhold til røyk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå