Tå. Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Ingen? Eneste måten du kan finne et bra MMORPG spill er å faktisk laste ned og teste alt du kommer over. Men du har dog et problem! Det finnes ingen bra MMORPG spill AO Var kongen på haugen en periode, men Funcom har over tid simplifisert spillet til de grader. Har nok klart best community blant de meste kjente MMO spillene, men spillerbasen begynner vel å bli veldig slank. Det som kanskje er positivt for noen er at man kan bli 220 i løpet av en uke. ikke et spill jeg vil anbefale noen å begynne med. EVE Sikkert artig om du har vært med fra starten. Har spilt det i en del måneder, men det blir for ensidig om du ikke har en del tid å investere. Er veldig mye å sette seg inn i. Anbefaler heller ikke dette. Shadowbane Er vel det spillet som har hatt mest potensiale men har feilet stort. Her finner du ihvertfall den beste formen for PvP, men tviler på at det er noen som spiller det ennå. Men det beste rådet jeg kan gi det er å ikke spille et MMO. Bruk heller tiden din på noen gamle RPG klassikere. Spilte selv igjennom Fallout 1 og 2 for noen måneder siden. Gir en mye bedre spillopplevelse enn noen av dagens MMO vil gi deg imo.
turak Skrevet 3. november 2007 Forfatter Skrevet 3. november 2007 Ingen? Eneste måten du kan finne et bra MMORPG spill er å faktisk laste ned og teste alt du kommer over. Men du har dog et problem! Det finnes ingen bra MMORPG spill AO Var kongen på haugen en periode, men Funcom har over tid simplifisert spillet til de grader. Har nok klart best community blant de meste kjente MMO spillene, men spillerbasen begynner vel å bli veldig slank. Det som kanskje er positivt for noen er at man kan bli 220 i løpet av en uke. ikke et spill jeg vil anbefale noen å begynne med. EVE Sikkert artig om du har vært med fra starten. Har spilt det i en del måneder, men det blir for ensidig om du ikke har en del tid å investere. Er veldig mye å sette seg inn i. Anbefaler heller ikke dette. Shadowbane Er vel det spillet som har hatt mest potensiale men har feilet stort. Her finner du ihvertfall den beste formen for PvP, men tviler på at det er noen som spiller det ennå. Men det beste rådet jeg kan gi det er å ikke spille et MMO. Bruk heller tiden din på noen gamle RPG klassikere. Spilte selv igjennom Fallout 1 og 2 for noen måneder siden. Gir en mye bedre spillopplevelse enn noen av dagens MMO vil gi deg imo. jeg er enig med deg egentlig, mmorpg'n er blitt alt for ''tørr'' i de siste.. men de er SYKT vanskelig og finne et BRA rpg spill :/ enten vinner du for fort, eller så er de andre minus ... hvor får du tak i dette vanguard ? og koster de mye ? :S
Darth Kjell Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Vanguard ble slaktet da det kom. Vet ikke hvordan det er nå. Hvis du har lyst til å spille noen offline RPGs, kan du jo se på The Witcher. Ellers har jo nettopp Hellgate: London kommet ut. Spillet er et hybridspill. Det har enkelte MMO-deler. Leste review på Shacknews, og de sa at spillet hadde litt for mye bugs enda. De anbefalte å vente litt.
turak Skrevet 3. november 2007 Forfatter Skrevet 3. november 2007 (endret) Vanguard ble slaktet da det kom. Vet ikke hvordan det er nå. Hvis du har lyst til å spille noen offline RPGs, kan du jo se på The Witcher. Ellers har jo nettopp Hellgate: London kommet ut. Spillet er et hybridspill. Det har enkelte MMO-deler. Leste review på Shacknews, og de sa at spillet hadde litt for mye bugs enda. De anbefalte å vente litt. de blir vel fikset fort håper jeg tenkte jeg skulle kjøpe de.. virket ganske kult... noen som har hørt om et spill som heter Gothic ? ... en bekjent sa at dette spillet var bra .. Endret 3. november 2007 av turak
Darth Kjell Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Jeg liker Gothic-serien VELDIG bra. Problemet har stort sett vært at spillene hadde masse bugs ved release. Et annet RPG jeg vil anbefale er Vampire - Bloodlines. Koster under 10 dollar over Steam. Med dagens dollar-kurs er dette et kupp! Dette spillet hadde også MASSE bugs, men det er mange community-patcher som har rettet dette. Men merk deg at jeg kjøpte dette igjen for noen dager siden (hadde gitt bort CDene), og fant ut at spillet ikke virket med mer enn 2 GB minne
Drunk_Panda Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 litt Off Topic kanskje, men WoW kan være sykt morro hvis du kommer deg over Casual grensa og begynner å raide Black Temple og Hyjal, det blir plutselig morsommere, og hvis du sier det ikke høres noe gøy ut, har du ingenting du skulle ha sagt. Glemmer aldri følelsen av å drepe en ny endgame boss, adrenalitet kicker inn og pulsen er på max PVP er sikkert møkka kjedelig for casuals som er "middels" i reaksjon og skills. Folk flyr jo rundt i crap gear og blir rasseid av folk med PVE gear og fullt PVP gear. Er vel casuals som slutter for det meste. De som er hardcore slutter når de har skaffa alt gearet, skaffer litt cash for å kjøpe ny pc, og scammer tilbake accen da de vil spille igjen Personlig har jeg ikke prøvd noen andre MMORPG, men har hørt av venner at EVE er ganske bra.
Darth Kjell Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Her er noen Goon-videoer fra EvE: . . .
Siomir Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 (endret) Eh? Selv om man går lenger frem vil fremdeles ikke slagene treffe mob'en. De vil bare gå "gjennom" mob'en. Men nå var det ikke bare det jeg nevnte, jeg nevnte også bevegelsene, og de er ikke akkurat bra i mine øyne, veldig uinspirert, og som en kommentar på Youtube også nevner, SWG, ser ut som de bare har kopiert bevegelsene derfra. Ikke vær så hissig, ikke ta det som en fornærmelse at jeg ikke liker en del ved Vanguard - det var en kommentar til at du sa bevegelsene var bra. Kanskje bar i dine øyne, inte så i mine. umm... hvorfor er de ikke folk som klager på dette i wow ? ... men de så jo ganske morsomt ut men ikke at de ødeleger spiller oplevelsen.. spillet så jo bra ut, lurer egentlig litt på hvorfor jeg ikke har hørt om de ... men som jeg forstår de så er de stor kjangse for at du mister ting når du dør ? ... nedtur .. liksom .. YES jeg har akkurat fått den drit bra hjelmen.. så kommer en gjøkk og dreper deg.. tar alle armorn og tingene din, inkulder cash .. virker som wow, bare at folk tar armon din jeg er ikke sur, jeg angrer i det hele tatt at jeg stilte meg uenig fordi animasjonene må man se fra den siden og bli vant til de, jeg spilte litt wow her om dagen, og jeg takla ikke animasjonene der...helt stive...så lenge gameplayet er bra så er det alt imo, wow har jo egentlig ganske bra gameplay hadde det ikke vært for at det har blitt et spill for kids de ødelegger spillet, vanguard derimot har ikke mye av de, derfor trives jeg der og det gjør mitt gameplay veldig trivelig der, for å være helt ærlig så er det egentlig ikke mine meninger om spillet som teller, det kommer snart free trials til vanguard som alle bør prøve og gi spillet en ny sjangs, vi trenger flere dedikerte og flinke spillere nei, du mister tingene, men ingen andre enn deg kan plukke det opp om du ikke gir dem tilatelse, noe du ant ikke ville gjort, du mister litt penger, men det er ikke stort, du kan lagre penger i banken, så det er ikke noe stort problem egentlig. Endret 3. november 2007 av Sk8on
MrLee Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 PvP uten konsekvenser er bare kjedelig uansett. Det er en grunn til at EvE Online har holdt seg så bra som det har.
Siomir Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 PvP uten konsekvenser er bare kjedelig uansett. Det er en grunn til at EvE Online har holdt seg så bra som det har. kommer ann på syns jeg, everquest 2 sin er rene helvette...5% xp debt for å dø i pvp...helt på trynet. vanguard sin er passe, jeg vil overhode ikke dø der heller xp debt der også, men ikke når du blir drept i pvp.
turak Skrevet 4. november 2007 Forfatter Skrevet 4. november 2007 på de eve filmene... hva er alle de irriterende fargene, og er de ikke alltid noen som dør og mister alt (til de nivået klonen er) ? og klone koster jo også penger + skip og våpen ... høres døds kjipt ut .. men tar de lang tid før man kan være med i STORE kamper og sånne greier ? wow sin pvp er jo helt de samme ... skjønner egentlig ikke hvorfor folk orker og drive PvP .... black tempel og hyjal ? .. de er ikke mange pr server som kommer ditt ..
Jext Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Jeg håper at det komme free trial på Vanguard snart. Jeg spilte betaen og likte mange deler av spillet, men bugs på den tiden var helt latterlige. Spillet var så og si ikke mulig å få en god opplevelse av. Jeg har derimot hørt nå at spillet har blitt mye bedre og det meste av bugs er fikset. Vil veldig gjerne få testet det, men kjøper det ikke blindt etter en så vemodig åpen beta opplevelse.
Nitrius Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 (endret) Har blitt litt hekta på Tabula Rasa, var egentlig ikke noe begeistret for spillet etter å ha testet det litt i betaen, så tok jeg opp spillet rett før "End of beta" eventen, og av en eller annen merkelig grunn begynte jeg å digge spillet. Så dette endte i at jeg kjøpte spillet her om dagen og spiller det fortsatt, koser meg så langt, spørsmålet er vel hvor lenge det varer. Uansett, anbefaler å ta en test av Tabula Rasa. Jeg har spilt utallige forskjellige(om man kan kalle de det, spillene er jo så og si like bare i et annet skinn)MMO's de siste 3 årene, og jeg har blitt en smule utbrent på sjangeren eller hva jeg skal kalle det. Nå vil jeg ikke si at Tabula Rasa er noe revolusjonerende innenfor MMO sjangeren, men spillet er litt forskjellige fra andre MMO's, men jeg har begynt å like spillet værtfall. Spillet er satt i en fjern fremtid, sci-fi setting altså. Spillet er også litt mer "fast-paced" enn andre MMO's. Edit: @Jext: angående Vanguard, testa det for en snau 1-2 måneder tilbake, rett for den "Update 3"(eller hva den kalles) kom, spillet har forandret seg, og det går i riktig retning, men vil ikke si spillet er helt i mål enda, er verdt en test vil jeg si, men det har enda et stykke å gå. Endret 4. november 2007 av Nitrius
Siomir Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 angående Vanguard, testa det for en snau 1-2 måneder tilbake, rett for den "Update 3"(eller hva den kalles) kom, spillet har forandret seg, og det går i riktig retning, men vil ikke si spillet er helt i mål enda, er verdt en test vil jeg si, men det har enda et stykke å gå. Helt enig der, phase 1 av GU3 har kommet nå..helt sinnsykt mye forandringer, det er mer eller mindre slutt på mobs som sitter fast i bakken, folk bak vegger og at du detter gjennom bakken, også gjort noe performance improvments...lang vei å gå enda, men spillet blir bare bedre og bedre.
turak Skrevet 4. november 2007 Forfatter Skrevet 4. november 2007 jaha ... overasker meg ikke at de ble SLAKTET skal kansje prøve de, men venter og ser om de kommer noe gratis tester først .. orker ikke og kjøpe hvis jeg ikke skal ja de
Siomir Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 De skulle komme med trials når GU3 er ferdig, patchen totalt inneholder 2mnd med bug fixes, en god del med andre ord
Mocci Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 ja endelig er det noen her som faktisk liker Vanguard! Jeg har spillt Vanguard siden release med en pause på et par mnd, og spillet har virkelig tatt seg opp!! Virkelig å anbefale og Sk8on forklarte gameplayet utrolig bra
Siomir Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 (endret) Vanguard koster forresten 14.99$ i mnd, er ikke mye for å kjøpe spillet det varierer fra butikk til butikk..vanguard får du kjøpt her Edit: hahaha, ja det var det drøyt dyreste mmoen jeg har spilt, hehe 14.99$ er prisen regner med at alle skjønte det var en stygg skrive leif Endret 10. november 2007 av Sk8on
Jext Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Jeg fikk tak i en Buddy kode til Vanguard igjennom en venn, og har spilt det litt nå de siste dagene. Sålangt synes jeg spillet er utrolig artig og det er omtrent ingenting igjen av det som gjorde release versionen så kranglete. Combat systemet i dette spillet er utrolig dypt og gjennomtenkt, med et hav av skills til alle klassene. Det er også mye dypere crafting enn man er vandt med i MMORPG spill, og det hele virker veldig gjennomført. Fikk duoet noen gruppequester med min Ranger og en random Bard i dag, og dette var utrolig morro. Siden man har såpass mange skills til forskjellige ting blir det å balansere aggro mellom 2 dps klasser en helt annen lek enn det jeg er vandt til. Skal spille igjennom trial tiden før jeg bestemmer meg, men det er godt mulig jeg abonnerer.
akristina92 Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Vanguard koster forresten 149.00$ i mnd, er ikke mye for å kjøpe spillet det varierer fra butikk til butikk..vanguard får du kjøpt her Hundreogførtini dollar i måneden? Er du gal, mann? Nei, tenker vi sier rundt $15 i måneden, jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå