Gå til innhold

Kattefaen - åssen få bildet enda bedre?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Stilig bilde, men man ser at katten er sint og er i forsvarsposisjon. Legg merke til ørene som er brettet bakover og ligger flate.

Så katten har er følt seg truet på en eller annen måte som har medført denne reaksjonen.

 

Nå er jo alle katter forskjellig da, katten vi har går stort sett å gjemmer seg om noe "farlig" kommer. Hun er ekstremt sjenert og sjy og godtar stort sett bare min samboer og meg selv, veldig sjeldent at andre får lov til å klappe henne til og med. Så blir ikke lett å ta slike bilder av henne.

Endret av Zimon
Lenke til kommentar

Her er forøvrig orginalen av bildet... Det hele var i alle fall opprinnelig helt vanlig lek inne på stua, men Psycho blir til tider dritlei den hvite djevlen som ikke gidder å gi seg når Psycho mener det er nok. Lucifer på sin side bare leker mer og ser ut til å tenke "jammen, Psycho!! ikke hver så sur da! vi leker jo bare!".

 

Utrolig nok blir aldri Lucifer skadet av de to andre i huset her, samme hvor sinte de kan være på han.. Jeg tror de har skjønt at lille Lucifer (som egentlig er det mellomste i flokken), bare er en drittunge med adhd tendenser som de bare må godta som han er :p

 

DSC_0132.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...