Gå til innhold

LOST PLANET: Extreme Condition - erfaringer


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Her skal vi diskutere Lost Planet. Jeg fikk spillet med mitt skjermkort GTS8800. Ble veldig overasket at de sendte det ut gratis :ohmy: . Spillet virker veldig bra! Grafikken er ikke noe a skylde pa og story er genial! Det er utrolig goy a bare hoppe ut i spillet og drepe monstrer osv. :w00t: . Online delen er ogsa bra. Men det er ikke sa mange som spiller det enna... Gir spillet 9 av 10 for gameplayen, 10 av 10 for grafikken og 9 av 10 for story. :whistle:

Gi din erfanring om spillet!

Endret av Artjom
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-97590

Vel.

Fikk også det med skjermkortet mitt.

Syns det var heilt ok.

Ikkje noke meir enn det. Grafikken var jo bra syntes eg.

Blei litt lei det i lengden.

 

Offtopic: Du behøver ikkje skrive alt du skriver med bold skrift!

Lenke til kommentar

Øynene mine blør nå, men leste topicen og kan fortelle min erfaring...

 

Jeg var fasinert av spillet i 3 timer før jeg ble lei. Alt for ensformig gameplay i min mening. Litt for dårlig tilpasset til PC-en var spillet også dessverre. Greit spill å sløse timer på, men det blir så kjedelig å bare gjøre det samme om og om og om igjen.

Lenke til kommentar

Jeg syntes spillet er ganske bra. Starter forsåvidt rolig hvor du kan nye grafikken, musikken (ja, likte den) osv, før det tar seg opp og blir ganske intenst. Husker spessielt den store "vepse-bossen", rimelig hissig fight. Var ganske fornøyd med meg selv etter at jeg tok den ned :)

 

Og slutten er jo bare utrolig heftig, synes den i seg selv er verdt å spille spillet for ;)

 

Jeg gir det 9/10 :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Lost Planet fulgte med skjermkortet mitt så jeg måtte prøve det, og grafikken var det ikke mye å si på. Nå er jeg ikke helt sikker på om selve spillet er noe for meg, men jeg får gi det en ordentlig sjanse før jeg gir opp.

 

Jeg likte spesielt godt snøstormen etter at du har våknet opp, og hvordan den ser ut på skjermen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...