Gå til innhold

Counter-Strike 1.6 FPS-Problem

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, eg har et irreterande problem på cs 1.6. Når eg bruka fps_max 101 er det som at eg stopper opp når eg springe kvart 20 sekund i 0.001 sekund. Vist eg sette fps_max ned til 60, skjer ikkje ditta, men då skurrar/flamra/"bevega" skjermen seg når eg springe. Så det vil uansett skurre i skjermen, eller at eg stopper opp midt i spelet i under 1 sekund, noke som kan vere irreterandes når eg e i combat.....

Har av vertical sync, har ikkje dårlig pc/internett og bruka win. xp home.

Noken som har peiling på ka eg ska gjøre? har det noke me oppløsninga og grafikk i windows eller i cs? Eller e det bare noke eg må skrive inn i consoll? Btw, har normale rates ( rate 25000 cl_cmdrate 101 cl_updaterate 101 )

Takk!

Endret av Even92
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Da kan du kanskje svare meg på hvorfor eg ikke finner noen servere på CS 1.6...?

Skal vel gå ann å spille online eller?

Jo selfølgeli :) Men det går ikkje me sån "cslanversjon". Vist du har Steam og en cs 1.6 key, så ska du klare å spele online ved å lage en account på Steam og legge te cs på spill. Men vist du ikkje kjøre cs i Steam, så kan du bare spele mot Bota og på lan. prøv Hamachi. då kan du spele mot andre du kjenne på Lan, men då må dei òg ha Hamachi, og vere innpå samme rommet som evt. du laga på Hamachi....

Skrevet
Da kan du kanskje svare meg på hvorfor eg ikke finner noen servere på CS 1.6...?

Jo selfølgeli :) Men det går ikkje me sån "cslanversjon". Vist du har Steam og en cs 1.6 key, så ska du klare å spele online ved å lage en account på Steam og legge te cs på spill. Men vist du ikkje kjøre cs i Steam, så kan du bare spele mot Bota og på lan. prøv Hamachi. då kan du spele mot andre du kjenne på Lan, men då må dei òg ha Hamachi, og vere innpå samme rommet som evt. du laga på Hamachi....

Hei

Okay,tror eg bare kan spille mot boter..for når eg søker etter servere så står det hver gang at ingen servere kommer igjennom mine filter eller noe.

Skrevet

Hei

Okay,tror eg bare kan spille mot boter..for når eg søker etter servere så står det hver gang at ingen servere kommer igjennom mine filter eller noe.

Hmm. Har du kjøpt CS 1.6 så du fikk med en KEY? (seial number).. vist du ikkje har det, eller du ikkje kjøre cs i Steam, så kan du bare spele mot botar og på lan. Men vist du har kjøpt cs, og fer innpå steam for å starte cs, så prøv å "tilbakestill" Filter på Servers. At rutene står tomme i Filter. Så skal der komme opp mange servera på "Internett".

Skrevet
Heh.fikk denne CS'en på en cd fra en kompis eg...skal det har noe a si kanskje :S

Ja då kan du bare spele lan og mot bota :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...