Gå til innhold

Timelisteprogram?


pleks

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg er på utkikk etter et program der jeg kan lage timelister på en mer "automatisk" måte, der jeg kan legge til timelønn, antall timer osv osv.. altså, jeg er ikke helt sikker på hva jeg selv leter etter. Dette er nemmelig en "gave" til min far som er kjøpmann, han fyller snart 50 år og sitter og skriver timelister manuelt. Programmet bør helst være på norsk ;)

 

Håper på svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan jo kode sammen ett excel dokument for han :)

 

takk for svar :)

 

har gjort det nå, sånn høverlig.. men det er en ting jeg strever med, skal prøve å forklare med ord;

 

Man setter opp et klokkeslett på en ansatt, eks. fra klokken 0800 - 1600. Det jeg vil skal skje automatisk; er at når jeg skriver inn tidsperioden på en ansatt vil det samtidig summere antall timer på denne personens vakt. eks; 0800 - 1600 = 8 timer.

 

det er ikke noe problem og regne i hodet, men det hadde vært utrolig lettvint å bare skrive inn klokkeslett "fra - til" og så hadde jeg en formel som regnet antall timer, blir ganske mye regning når det er over 20 mennesker som jobber på en arbeidsplass.

 

hvordan kan jeg få til det? :pp

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...