Gå til innhold

Hvordan bruke spillelista på Nokia 6300?

wæng

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!

Sliter litt med spillelista min.

Når jeg prøver å overføre musikk over til mobilen i "Overføringsmodus", og ikke med Nokia Suite i "Nokiamodus", så kommer ikke sangene opp når jeg oppdaterer musikkbiblioteket. Og når jeg over med Nokia Suite i "Nokiamodus", så får jeg frem de ny sangene, men da kommer også alle de ringetonene jeg har på minnekortet. (Jeg har en del ringetoner i mp3), noe som er ganske irriterende. Jeg trodde det skulle være mulig å bare "dra" over sanger, så kan du oppdatere dette på mobilen.

Også får jeg ikke gjort noe med dette på selve mobilen heller. Jeg får ikke til å manuelt legge til nye mp3'er til spillelista fra minnekort, eller fjernet uønskende sanger / lyder fra spillelista.

Noen her som kan hjelpe meg her?

Eller er det noe galt med telefonen min??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg henvendte meg til Nokia om dette tidligere i år. De svarte at dette kun kan styres fra Nokia PC Suite. Etter min mening burde Nokia komme med Firmware som styrer dette direkte fra mobilen. Man må jo slippe å kjøpe en datamaskin for å redigere spillelistene i mobilen. :-)

Skrevet

Dette suger skikkelig da!!

Husker jo at jeg kunne gjøre dette på mine 6230 og 6230i. Da var det bare Én liste, men det var bedre det enn å måtte styre alt fra PC-en.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...