griped Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 (endret) hei, hva kan jeg gjør for at mulle mekk skal funke på windows media center? først var det noe galt med minne (fikset) så nå kommer det opp ei annen feilmelding som du ser i det vedlagte bildet. Hva er galt? takker for svar Mvh. Peder Endret 15. oktober 2007 av griped
AvidGamer Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Siste Media player og installert? Og annet drivere? Endret 15. oktober 2007 av AvidGamer
griped Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Skrevet 15. oktober 2007 kan vel ikke ha noe med det å gjøre? det som er, er jo at dataen min er for "god" til å drive spillet
AvidGamer Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 (endret) I mitt forsvar så nevner du jo "Windows Media Center"..... Uansett så fant dette som vil nok mulig hjelpe: En gang for lenge lenge siden laget noen "Bygg biler med Mulle Mekk". Den gang var det utenkelig med mer enn 1 GB med minne osv. Dette laget problemer i dag. Her er noen tips for å få Mulle til å oppføre seg: 1. Om spillet fryser hele systemet ditt når du avslutter det: Avslutt spillet med å trykke Alt + F4 istedenfor å velge avslutt fra menyen i spillet 2. Spillet vil ikke kjøre og kommer med en feilmelding om at du har for lite minne: Øk det virtuelle minnet til over 4 GB. Dette gjør du slik: Start meny--> Kontrollpanel--> System --> Avansert --> Ytelse, Innstillinger- knappen --> Avansert --> Virtuelt minne, Endre-knappen --> Velg "Egendefinert størrelse" og sett begge boksene til 4100 og trykk "Angi" knappen. Start maskinen om igjen. Bygg biler med Mulle Mekk burde nå fungere. 3. Spillet kræsjer hele tiden: Prøv punkt 2. Håper det hjelper. Endret 15. oktober 2007 av AvidGamer
griped Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Skrevet 15. oktober 2007 I mitt forsvar så nevner du jo "Windows Media Center"..... Uansett så fant dette som vil nok mulig hjelpe: En gang for lenge lenge siden laget noen "Bygg biler med Mulle Mekk". Den gang var det utenkelig med mer enn 1 GB med minne osv. Dette laget problemer i dag. Her er noen tips for å få Mulle til å oppføre seg: 1. Om spillet fryser hele systemet ditt når du avslutter det: Avslutt spillet med å trykke Alt + F4 istedenfor å velge avslutt fra menyen i spillet 2. Spillet vil ikke kjøre og kommer med en feilmelding om at du har for lite minne: Øk det virtuelle minnet til over 4 GB. Dette gjør du slik: Start meny--> Kontrollpanel--> System --> Avansert --> Ytelse, Innstillinger- knappen --> Avansert --> Virtuelt minne, Endre-knappen --> Velg "Egendefinert størrelse" og sett begge boksene til 4100 og trykk "Angi" knappen. Start maskinen om igjen. Bygg biler med Mulle Mekk burde nå fungere. 3. Spillet kræsjer hele tiden: Prøv punkt 2. Håper det hjelper. ja har sett den, det var da jeg fikk fikset på det minne-problemet. men uansett takk for svar
Stream Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Ellers har det kommet ut en samlepakke nå med alle spillene i Mulle Mekk serien på 1 dvd. Var en bekjent i Sverige som nevnte dette - så vet ikke om den kommer ut i Norge også. Men vil jo tro at de har fikset spillene slik at de fungerer greit på nye PC-er også i denne nyutgivelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå