Gå til innhold

Elendige spill til 360en


Metal_Man

Anbefalte innlegg

Ja. Gjør det gitt. Er det så rart?

Ja, litt. :)

Hva er så rart med det da? Det er jo et bra spill. Spesielt hvis du er interessert i asiatisk historie og kultur. Noe jeg er "overinteressert" i.

Japan in my heart!

 

Ja. Gjør det gitt. Er det så rart?

 

sikkert et dumt spørsmål, mener ikke noe vondt med det. er du japansk?

Haha. Nei, er ikke det. Hvordan det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenchu Z 3/10 hos gamer.no

Ein ekte ninja brukar mesteparten av tida si på å stå i ro. Stå i ro og vente, vente lenge.

 

Utgangspunktet burde være bra, men den tida jeg spilla det. Så stod jeg egentlig bare å venta.

Tenchu Z er bra,om ikke ai er så bra so what?Ufortjent lav score på Gamer.no....

Lenke til kommentar
Er jo ikke alle som er like interessert i anime og hentai ;) Meg selv inkludert.

Hva har hentai noe med saken å gjøre? Er det hentai i Tenchu?! :D

Og plutselig ble markedet støvsugd for Tenchu Z... ;)

 

 

Tenchu er jo nesten et ironisk spill. Problemet er bare det at ironi skal ikke koste 599,- nytt. Jeg plukker det nok opp når det kommer på tilbud eller evt. brukt.

Lenke til kommentar
Oblivion er ikke et elendig spill, men du kan fort bli lei av det (tenker selvsagt på alle Oblivion gatene). Noe som jeg har blitt etter 100-timers spilling :p

 

Her er løsningen:

Skaff deg spells eller utstyr som gjør deg rask som et uvær.

Skaff deg så spells som gjør deg usynlig.

Løp gjennom oblivion-port-brettene i et rivende tempo og steng dem på fem min.

Tror jeg stengte ca. 20 før jeg runda spillet. Ble JÆVLIG lei mot slutten, ja. Derfor denne strategien etter hvert :)

Lenke til kommentar

Def Jam: ICON

 

Anmeldelsen fra Gamer.no

 

Dette er utvilsomt det største makkverket jeg har opplevd på min høyt elskede 360. Du tar rollen som en plateprodusent og må signere artister og følge opp dem på deres vei mot toppen. I utgangspunktet en grei idé, men når hele gameplayet går ut på at du som plateprodusent må ut og sloss på vegne av (eller som) artistene dine, da begynner det å skurre for meg.

 

Til kvalmende hip-hop beats skal du gang etter gang kjempe mot andre artister eller produsenter i det samme trege slossesystemet, uten noen form for kombinasjonsmuligheter i angrepene. Slag og spark, slag og spark, slag og spark, kast motstanderen inn i veggen og så manipulerer du musikken slik at omgivelsene rundt deg også gir motstanderen juling. Hva i helvete tenker du kanskje? Det samme gjør jeg stadig vekk. Plutselig flytter en stillestående bil seg 10 meter for å sende rivalen din 20 meter gjennom luften. Før du får summet deg er det du selv som står for tur i det en brannhydrant eksploderer uten forvarsel.

 

Det verste er at hver eneste lidelse av en slosskamp varer i bortimot 5 minutter, og for å runde dette forbannade spillet må du bekjempe 30-40 motstandere i kliss identiske kamper uten å oppleve noen som helst form for progresjon. Det eneste er at du kan få enda flere grusomme hip-hop-låter å pine deg igjennom...

 

Åh, som jeg hater hip-hop! Åh, som jeg misliker Def Jam: ICON!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...