Gå til innhold

PS3 Firmware 2.00 den 30.?


Tharos.

Anbefalte innlegg

Har sluttet å bry meg, de er 5-6 måneder for sendt med dette allerede. Cross-Media Bar burde vært der fra lanseringen av, at vi ikke kan chatte med hverandre ingame er intet annet enn fiasko spør du meg. Det har ødelagt en del av miljøet rundt Playstation for å si det mildt, er ingen som har noe interaksjon med hverandre på Playstation 3. HOME vil vel gjøre noe med dette men det kommer jo ikke før i 2008 så ............ huff.

Enig med do! 2.0 kan ikke komme fort nok.

 

Og som flere har sagt i denne tråden, så var 2.0-lansering i morgen sikkert bare rykter...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har sluttet å bry meg, de er 5-6 måneder for sendt med dette allerede. Cross-Media Bar burde vært der fra lanseringen av, at vi ikke kan chatte med hverandre ingame er intet annet enn fiasko spør du meg. Det har ødelagt en del av miljøet rundt Playstation for å si det mildt, er ingen som har noe interaksjon med hverandre på Playstation 3. HOME vil vel gjøre noe med dette men det kommer jo ikke før i 2008 så ............ huff.

Enig med do! 2.0 kan ikke komme fort nok.

 

Og som flere har sagt i denne tråden, så var 2.0-lansering i morgen sikkert bare rykter...

 

Fan i helvette :no:

Lenke til kommentar
Off topic:

 

Kan man få håndkontrollene til å automatisk skru seg av? Type slik de gjør på Xbox 360?

 

Setter alltid boksen min på Folding@Home isteden for å skru den av, og så tappes håndkontrollene mine :(

 

Ja du må holde inne PS-knappen i midten i 5 sec,, også får du et valg om du vil slå den av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...