Gå til innhold

Brannmur-problemer og ustabil router!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg leier en leilighet, også får jeg trådløs internett i fra. Siden jeg har 2-etasje og han bor i første så har jeg ikke tilgang til routeren siden vi bor hver for oss.

Så da lurer jeg på om noen vet om noen programmer som kan "åpne" opp litt? Siden jeg ikke får spillt WoW pga utrooolig!! høy latency, eller så kommer jeg ikke inn i de hele tatt.

Your-freedom har jeg installert, men det funker ikke noe bra siden jeg ikke får wow til å kjøre igjennom det programmet.

Noen råd? :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv en bedre antenne. Du kan og prøve og legge et kjelelokk eller noe strategisk til for å forsterke signalet. Tror ikke brannmuren er et problem, siden wow er veldig brannmur vennlig.

Skrevet (endret)

Tror ikke det er signalet, jeg har 69% , og det er jo mer enn nok. :o

Edit: Grunnen til jeg er rimlig sikker på at det er brannmuren er fordi at når jeg surfer på utenlandske sider så tar det 10min å åpne sidene, mens så lenge serveren er i norge så skjer det raskt, den filterer veldig på IP-er tror jeg

Edit2: Da jeg flytta inn hit så brukte vi kabel, samme problem da også :/

Endret av oDDi2k
Skrevet

Ok, har du samme problemet med kabel er det nok ikke signalet nei. Du kan jo snakke litt med han hushaien og høre om du får login og passord til routern, så kan du mekke litt med DMZ eller i alle fall opne litt porter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...