Gå til innhold

Får jeg reparert dette? (Nokia N73)


Skinney

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen verksteder reparerer ikke fuktskader, og vis de gjør så kommer det med forhehold om flere feil. Altså de kan ikke garantere at den reperasjonen du betaler for gjør telefonen 100 % oppegående!

 

Men snakk med verkstedet før du leverer den inn, for vis de ikke reparerer fuktskader så må du betale undersøkelsesavgift på ca 350 kr eks event. frakt, for å få den igjen for å levere den til et annet verksted.

Endret av howerang
Lenke til kommentar

Prisen du har sett på nettsiden til Tele2 er nok med binding. Hvis abonnementet ditt er utenfor bindingstid (altså ikke kjøpt ny telefon eller liknenede de siste 12 månedene) kan du videreføre abonnementet ditt. Prisen du får på telefonen avhenger av abonnementstypen (vil tro at du kan få fram pris på telefonen ved de ulike abonnementene).

Lenke til kommentar
Prisen du har sett på nettsiden til Tele2 er nok med binding. Hvis abonnementet ditt er utenfor bindingstid (altså ikke kjøpt ny telefon eller liknenede de siste 12 månedene) kan du videreføre abonnementet ditt. Prisen du får på telefonen avhenger av abonnementstypen (vil tro at du kan få fram pris på telefonen ved de ulike abonnementene).

 

har tele2 champion og da var pris for N95 5100 :p holder meg til den brukte N95 jeg da...

 

Uansett! takk alle sammen for hjelpen, ha en fortsatt god søndag :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...